به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

بابادی: ورزشگاه تا هفته اول لیگ آماده می‌شود

بابادی: ورزشگاه تا هفته اول لیگ آماده می‌شود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از تلاش این باشگاه برای پرداخت بدهی‌های نفتی‌ها خبر داد و گفت: ورزشگاه محمدی تا هفته اول لیگ برتر آماده می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقا از تسنیم، کیوان بابادی در خصوص شرایط عبدالله ویسی پس از عمل جراحی بینی اظهار داشت: منتظریم شرایط ویسی بهتر شود و سپس با او صحبت کنیم. اگر نکته‌ای مطرح شد و تصمیم جدیدی گرفتیم، حتماً آن را اعلام می‌کنیم.

وی در مورد شایعه مذاکره باشگاه نفت با چند مربی برای هدایت زردپوشان گفت: ویسی سرمربی تیم ماست و با مربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد صحبت‌های سعید فتاحی مبنی بر اینکه اگر ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان تا هفته اول آماده نشود،‌ دیدار هفته نخست نفتی‌ها با تراکتورسازی در اهواز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: 18 روز تا آغاز لیگ برتر زمان باقی مانده و ورزشگاه بهنام محمدی در حال آماده شدن است. این ورزشگاه تا هفته اول لیگ برتر آماده خواهد شد.

بابادی در مورد نام‌گذاری باشگاه نفت به عنوان بدهکارترین باشگاه لیگ برتری خاطرنشان کرد: همه بدهی‌های باشگاه از قبل بوده و پرداخت آنها در دستور کار ما قرار دارد. تلاش می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک، این بدهی‌ها را پرداخت کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها