به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

دیدار فولاد – ذوب آهن لغو شد

دیدار فولاد – ذوب آهن لغو شد

خوزستان اسپورت- دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان – ذوب آهن اصفهان که قرار بود روز یکشنبه انجام شود، لغو شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه فولاد خوزستان، تیم فولاد خوزستان در سومین دیدار تدارکاتی از دومین اردوی آماده سازی پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، قرار بود به مصاف شاگردان امید نمازی برود اما به دلیل خروج حریف اصفهانی از اردوی کرج و بازگشت این تیم به دیار زاینده رود امکان رویارویی این دو تیم طبق برنامه قبلی امکان پذیر نشد.

در همین حال مسئولان باشگاه ذوب آهن در تماس با فولادی‌ها دلیل کنسل شدن این بازی را عدم رضایت از شرایط کمپ تمرینی شان در کرج عنوان کرده و برای انجام یک دیدار تدارکاتی در اصفهان اعلام آمادگی کردند.

بر همین اساس فولادی‌ها نیز با توجه به برنامه ریزی پیشین ناچار به جایگزینی تیم مقاومت تهران به جای این تیم لیگ برتری شدند و بر اساس برنامه جدید از ساعت 18 روز یکشنبه 17 تیرماه در زمین چمن مجموعه الیاف تهران با این تیم دسته دومی دیدار خواهند کرد.

همچنین فولادی‌ها 2 بازی تدارکاتی دیگر در تهران انجام خواهند داد و بر این اساس در روزهای 19 و 20 تیرماه به مصاف تیم‌های پیکان تهران و شهرداری ماهشهر خواهند رفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
2
حیف شد چون تنها تیمی که می توانست محک واقعی برای فولاد باشه همین ذوب آهن بود . ضمنا شکست امشب برزیل مقابل بلژیک بسیار ناراحت کننده و ناباورانه بود مخصوصا برای ما خوزستانیها که علاقه عجیبی به برزیل داریم . برزیل با وجود اینکه رو به بازی مستقیم آورد و استفاده از کناره ها و سانتر از جناحین روی دروازه را در پیش گرفت ولی بخاطر فیزیک غول پیکر دفاع حریف بجز یک مورد که به گل رسید نتوانست گل بعدی را بزند ضمن اینکه دروازه بان بلژیک هم فوق العاده ظاهر شد . به هر حال تیم ها یاد گرفته اند در مقابل تیم هایی که سبک کرویفی- کاتالان را بازی می کنند دست به دفاع پر تعداد با ضد حمله سریع و برق آسا زده و به گل برسند همانطور که کیروش با ایران به همین شیوه می توانست به اسپانیا و پرتغال هم گل بزند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها