به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

بابادی: شایعه قهر ویسی شیطنت برخی‌ها بود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: عبدالله ویسی از امروز در تمرینات نفت حاضر می‌شود و شایعه قهر او شیطنت برخی‌ها بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، کیوان بابادی در خصوص شایعه قهر عبدالله ویسی از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: باید بگویم که بحث قهر آقای ویسی اصلا صحت ندارد و نمی‌دانم این شایعه از کجا درست شده است. روز گذشته به دلیل گرمای بی‌سابقه، ستاد بحران استان خوزستان را تعطیل اعلام کرده بود و ما هم از این قاعده جدا نبودیم، مطمئنا در دمای هوای ۵۸ درجه نمی‌شد تمرین کرد و با دستور آقای ویسی، تمرین را تعطیل اعلام کردیم. امروز هوا بهتر شده و قرار است تمرین تیم انجام شود، هیچ قهری هم وجود نداشت و حتی دیدید که در روزهای اخیر دستیاران آقای ویسی تیم را تمرین می‌دادند.

وی افزود: بعد از تمرین امشب در ساعت 19 برای برگزاری اردو راهی شهر کرد می‌شویم، خوشبختانه بازیکنان جدیدی مثل حکیم نصاری و اسماعیل شریفات هم به تیم ملحق خواهند شد و تمرین امروز زیرنظر آقای ویسی برگزار می‌شود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: همان زمانی که بحث استعفای آقای ویسی به میان آمد، من و او در کنار هم بودیم و هیچ قهری هم در کار نبود و متأسفانه برخی‌ها شیطنت کردند، بابادی درباره پرداخت پول به بازیکنان هم اظهار داشت: ما طبق تعهد اخلاقی و قولی که به بازیکنان دادیم، در اردوی شهر کرد تلاش می‌کنیم تا 20 درصد از قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: قرار است آقای بهروز مکوندی به کادر فنی ما اضافه شود و با دو بازیکن لیگ برتری هم مذاکره کردیم و امیدواریم به توافق نهایی برسد. باز هم تأکید می‌کنم که از صفر تا صد بستن تیم با نظر آقای ویسی بوده و ما هیچ دخل و تصرفی در جذب بازیکن نداشته و نداریم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها