به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

یزدی: امروز با استقلال خوزستان مذاکره می‌کنم

یزدی: امروز با استقلال خوزستان مذاکره می‌کنم

خوزستان اسپورت- در حالی که برخی رسانه‌ها از پذیرفتن هدایت استقلال خوزستان توسط داریوش یزدی خبر داده‌اند، این مربی این خبر را تایید نکرد و اعلام کرد همه چیز در جلسه عصر امروز مشخص می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، داریوش یزدی در پاسخ به این سوال که آیا شما به عنوان سرمربی یا مربی استقلال خوزستان انتخاب شده‌اید؟ اظهار کرد: فعلا اجازه دهید تا جلسه عصر امروز در همین زمینه برگزار و همه چیز مشخص شود. در ضمن من به عنوان مربی در تیمی کار نخواهم کرد و اگر قرار است که کار کنم به عنوان سرمربی هدایت را برعهده می‌گیریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان شب گذشته در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها مربیگری یزدی در استقلال خوزستان را تایید کرده بود. همچنین در حالی که خود یزدی فعلا پذیرفتن هدایت استقلال را تایید نمی‌کند، امروز خبر سرمربیگری او روی خروجی برخی رسانه‌ها قرار گرفت.

همچنین پیش از این در حالی که سیدسیروس نعمتی نژاد یکی از گزینه های هدایت استقلال خوزستان بود، خبر سرمربیگری او روی خروجی برخی رسانه‌ها قرار گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
1
2
هدف هم مشخص شد. ۱۷ میلیارد بدهی.رکافیه یکم فکر کنیم.راگر این تیم سروسامان بگیردرو مثلا ۸ میلیارد هزینه کند و به سطح اول فوتبال برگرده مجبورن بدهی ها رو بدهند.ردرامدی هم که ندارند کل باشگاههای ایرانی فقط مصرف کننده اند.حالا اینجوری میره لیگ ۱ بعدم منحل میشه. کسی هم تو مجامع قانونی نمیتونه حقی رو بگیره. تمام شد و رفت. بابا کارون به این بزرگی ۷۰ ٪ درصد ابش داره میره اصفهان و یزد و‌کرمان. حالا اگه خبر انتقالش ب کویت و عراق راست باشه ابعاد فاجعه رو ببینید. کشوری که کشت برنج ممنوع شده. ابی که سرازیر میشه سرشار از نمک هست. ابعاد فاجعه چند سال دیگه نمایان میشه. حالا اندر خم یک کوچه ایم. که فوتبال چی شد. بیخیال بابا.
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
1
داریوش خان مربی بادانش و با مدیریت قوی از معدود مربیان سالم خوزستان یزدی، ویسی، مکوندی، سیاوش بختیاری زاده، سعداوی، مربیانی که دنبال فوتبال پاک هستند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها