به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۲۳۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

فکری: نمی‌دانم چرا من را به دیو تشبیه کردند

فکری: نمی‌دانم چرا من را به دیو تشبیه کردند

خوزستان اسپورت- سرمربی جدید تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: برایم عجیب است که برخی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان من را به دیو تشبیه کرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمود فکری در مورد پستی که برخی از هواداران نفت مسجدسلیمان در فضای مجازی گذاشته‌اند و او را به دیو تشبیه کرده‌اند، گفت: واقعاً از دیدن این پست تعجب کردم نمی‌دانم چرا من را به دیو تشبیه کرده‌اند. البته حساب این افراد با مردم خونگرم مسجدسلیمان جدا است. خیلی از مردم خوب این شهر با من تماس گرفتند و ابراز شرمندگی کردند و خیلی هم از من تشکر و قدردانی کردند.

وی افزود:  با این حال من وظیفه خودم می‌دانم اگر کوتاهی در حق تیم نفت مسجدسلیمان کرده‌ام از آنها عذرخواهی کنم تا گلایه‌ای باقی نماند. من این تیم را به مقام قهرمانی در یک لیگ رساندم و این تیم را به لیگ برتر آوردم با این حال باز هم گفتم عذرخواهی کنم تا به کسی برنخورد.

فکری در مورد اینکه چرا در لیگ برتر همراه نفت مسجدسلیمان نماند، گفت: متأسفانه به خاطر اینکه روراستی ندیدم و حرف و عمل‌ها با هم خیلی فرق می‌کرد از نفت جدا شدم این فضا با روحیات من سازگار نیست. من از تیم نفت جدا شدم تا نگویند که فکری باعث شد تیم نفت مسجدسلیمان دیر بسته شود.

سرمربی شاهین‌ شهرداری بوشهر در مورد اینکه امکانات در این تیم چگونه است، بیان داشت: فضای خوبی در این تیم داریم مجموعه شهری و مدیریت باشگاه به دنبال تأمین خواسته‌های تیم هستند تا مربیان و بازیکنان با کمترین دغدغه کار کنند و امکاناتی که احتیاج داریم مهیا می‌کنند امیدوارم اینجا هم بتوانم در این فضای سالم خوب کار کنیم و نتایج دلخواه‌مان را بگیریم.

وی در مورد اینکه به مدیران باشگاه قول صعود به لیگ برتر را داده‌اید یا نه، گفت: نه تنها در شاهین که در هیچ تیمی نمی‌توان قول صعود داد. زیرا برای صعود فقط تلاش مربیان و بازیکنان کافی نیست و تمام مجموعه باشگاه باید کارش را درست انجام دهد همانطور تیمی که سقوط می‌کند تنها تقصیر متوجه بازیکنان و مربیان نیست و کل باشگاه کارش را درست انجام نداده است. من به باشگاه قول داده‌ام سهم خودمان را به نحو احسن انجام دهیم و تلاش می‌کنم جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
دیو نیستی ولی فرشته هم نیستی!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها