به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

ویسی مربی برتر فوتبال خوزستان در رده‌بندی جهانی

ویسی مربی برتر خوزستان در رده‌بندی جهانی

خوزستان اسپورت- عبدالله ویسی کماکان برترین مربی خوزستانی در رده‌بندی جهانی مربیان فوتبال در سال 2018 میلادی است.

مربیان فصل گذشته تیم‌های استقلال خوزستان، نفت آبادان و فولاد خوزستان به ترتیب در جایگاه‌های هفتم، هشتم و نهم مربیان ایرانی شاغل در لیگ برتر ایران قرار گرفته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، رده‌بندی هفتگی مربیان فوتبال از سوی سایت رده‌بندی فوتبال جهان منتشر شد و عبدالله ویسی با قرار گرفتن در رده هفتم مربیان ایرانی، کماکان برترین مربی استان خوزستان در این رده‌بندی است.

امیر قلعه‌نویی سرمربی این فصل سپاهان با توجه به نتایج درخشانی کهدر نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم با تیم ذوب‌آهن کسب کرد، کماکان با فاصله زیادی نسبت به سایر مربیان ایرانی در صدر ایستاده است و علی دایی و مهدی تارتار در رده‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

در این رده‌بندی، عبدالله ویسی سرمربی سابق استقلال خوزستان که به نفت مسجدسلیمان پیوسته است، در رده هفتم مربیان ایرانی و رده 831 جهان قرار گرفت تا کماکان برترین مربی خوزستانی حاضر در لیست باشد.

فراز کمالوند سرمربی سابق نفت آبادان نیز رتبه هشتم مربیان ایرانی شاغل در لیگ برتر و رده 844  جهانی را از آن خود کرده است. کمالوند این فصل به تیم اکسین البرز رفته است.

سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان نیز در رتبه نهم مربیان ایرانی و رده 863 رتبه‌بندی جهانی بالاتر از حمید درخشان قرار گرفته است.

از بین مربیان خارجی شاغل در لیگ برتر ایران، برانکو ایوانکوویچ کماکان موفق‌ترین مربی محسوب می‌شود که در رده سوم مربیان اهل کرواسی قرار گرفته و با فاصله زیادی نسبت به مربیان ایرانی جایگاه 187 جهانی را به خود اختصاص داده است.

رتبه‌بندی مربیان به‌صورت هفتگی از سوی سایت رده‌بندی فوتبال جهان اعلام می‌شود. جدیدترین لیست اعلام شده مربوط به هفته بیست‌وهفتم سال جاری میلادی به تاریخ 2 جولای 2018 میلادی (11 تیرماه 97) است.

تصویر رتبه‌بندی مربیان ایرانی فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران را مشاهده می‌کنید.

ویسی مربی برتر خوزستان در رده‌بندی جهانی

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها