به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶

مهابادی: دنبال بستن یک تیم خوب هستیم

مهابادی: دنبال بستن یک تیم خوب هستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: از روز چهار شنبه به مدت 12 روز در تهران اردوی خود را برگزار می کنیم و در این مدت با 4 تیم لیگ برتری دیدار خواهیم داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، داود مهابادی در مورد آخرین وضعیت شهرداری ماهشهر گفت: از یک هفته پیش تمرینات خودمان را با بازیکنان فصل قبل باشگاه و چند بازیکن جوان شروع کردیم و در همین حین هم از عده‌ای از بازیکنان مد نظر باشگاه در حال تست‌گیری هستیم.

وی در ادامه گفت: طبق هماهنگی‌هایی که باشگاه انجام داده قرار است ار روز چهارشنبه به مدت 12 روز در تهران اردوی خود را برگزار کنیم و در این مدت قرار است با چند بازیکن جدید مذاکره و همچنین با تیم‌های نفت مسجدسلیمان، فولاد، ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی چند بازی تدارکاتی داشته باشیم. البته محل بازی تراکتورسازی هنوز مشخص نیست، یا آنها به تهران می‌آیند یا ما به تبریز.

سرمربی تیم شهرداری ماهشهر  در مورد انتخاب دستیاران خودش گفت: دستیاران من همان افرادی هستند که در برق شیراز با من همراه بودند. صادقی، غلام‌زاده، ساسانی، احتشام و صانعی. قرار است دو مربی هم از ماهشهر به جمع این دستیارانم اضافه شوند. در همین جا تشکر می‌کنم از محمود امیری مربی فولاد و گلبویی که قرار بود به جمع ما اضافه شوند اما به دلیل پاره ای مشکلات نتوانستند حضور پیدا کنند.

مهابادی در پاسخ به این سؤال که آیا شرایط و امکانات باشگاه برای صعود این تیم به لیگ برتر مناسب است، گفت: امکانات باشگاه شهرداری متعارف و بودجه متوسطی دارد اما سعی می‌کنیم با توجه به همان امکانات و بودجه باشگاه یک تیم خوب که حرفی برای گفتن داشته باشد را راهی لیگ دسته اول کشور کنیم و جایگاه مناسبی را که در خور شأن مردم خوب ماهشهر است به دست آوریم.

وی در پایان گفت: جا دارد از شهردار و شورای شهر و مسئولین باشگاه به خاطر فراهم کردن شرایط و بستر لازم برای باشگاه شهرداری و همچنین هواداران خوب این شهر تشکر قدردانی می‌کنم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها