به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

احتمال واگذاری تیم‌های باشگاه ملی‌ حفاری اهواز

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ملی‌حفاری با بیان اینکه بودجه این باشگاه نسبت به سال گذشته ثابت مانده است، گفت: با توجه به هزینه‌ها احتمال واگذاری و اذغام برخی از تیم‌های حفاری اهواز وجود دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، ایرج کریمی اظهار کرد: امسال هم مثل سال‌های قبل، شرکت ملی حفاری سعی کرده در کنار وظایف اقتصادی، به مسئولیت اجتماعی خود پایبند باشد و کارهای مختلفی در جهت ایجاد سرانه ورزشی برای اولا کارکنان خود و سپس عموم مردم انجام می‌دهد که این فعالیت‌ها در حوزه ورزش قهرمانی نیز هستند.

وی افزود: برنامه‌ریزی ما برای امسال انجام شده و به تأیید مدیرعامل شرکت ملی حفاری نیز رسیده است و قصد داریم باز هم فعالیت خود را هم در حوزه ورزش همگانی و هم ورزش قهرمانی با قدرت و قوت ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ملی‌حفاری گفت: ما امسال رشته ورزشی خاصی را حذف نمی‌کنیم اما ممکن است برخی تیم‌ها و رده‌ها ادغام شوند و هر کاری می‌کنیم که ورزش استان ضرر نکند و رویه را در هزینه‌ها اصلاح می‌کنیم.

وی ادامه داد: بودجه امسال ما کاهش نیافته و ثابت مانده است اما با توجه به اینکه هزینه‌ها افزایش پیدا کرده مجبوریم در هزینه کردن بیشتر دقت کنیم. ما بیش از 90 درصد قراردادهای ورزشکاران حرفه‌ای خود را از فصل قبل تسویه کرده‌ایم و اغلب پرداخت‌های خود را در ماه‌های پیش به سرانجام رسانده‌ایم.

کریمی بیان کرد: با توجه به همه محدودیت‌ها و سختی‌ها، اصرار داریم همه ورزش‌ها و تیم‌های‌مان برقرار بمانند و هدف ما این است که اثربخشی را در ورزش و باشگاه ملی‌حفاری بالاتر ببریم. ممکن است برخی تیم‌های خود را واگذار کنیم اما این واگذاری فقط به افراد دارای صلاحیت درون استان خوزستان انجام خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
0
1
سلام خوزستان اسپورت اسقلال اهواز ازش خبری نیست
مدیر پایگاه
سلام
اگر خبر خاصی باشد، در سایت منتشر خواهد شد.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها