به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۳۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

ادامه بلاتکلیفی در تیم استقلال خوزستان

ادامه بلاتکلیفی در تیم استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- شرایط نگران کننده‌ی تیم فوتبال استقلال خوزستان کماکمان ادامه دارد و برنامه این برای فصل جدید لیگ برتر مشخص نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت، در فاصله کمتر از چهار هفته مانده به آغاز هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران وضعیت تیم استقلال خوزستان برای این دوره از رقابت‌ها تاکنون مشخص نشده و این تیم آبی‌پوش جنوبی در بلاتکلیفی محض قرار گرفته است.

متولیان باشگاه استقلال خوزستان در شرایطی که قادر به پرداخت قراردادهای فصل گذشته اعضای این تیم نشده‌اند، برای فصل جدید هم اقدامات امیدوار کننده‌ای انجام نداده‌اند، بطوری که مربیان و بازیکنان اصلی تیم استقلال خوزستان اکثرا به سایر باشگاه‌ها منتقل شده یا در آستانه انتقال قرار گرفته‌اند.

در همین رابطه، مدیران ورزش و فوتبال خوزستان نیز چندین بار وعده‌ی پیگیری برای مشخص شدن وضعیت مالکیت باشگاه استقلال خوزستان داده‌اند اما این وعده‌ها هیچ‌گاه به عمل نینجامیده است و تیم قهرمان لیگ پانزدهم در فاصله‌ی چند هفته مانده به آغاز فصل جدید در شرایطی مبهم به سر می‌برد.

مشکلات استقلال خوزستان تنها به مشخص نشدن کادر فنی آبی‌پوشان ختم نمی‌شود، بلکه این تیم جنوبی در زمینه مسائل مالی و جذب بازیکنان فصل جدید هم با مشکلات زیادی روبروست و در صورت ادامه‌ی این وضعیت نمی‌توان آینده‌ای روشن برای استقلال خوزستان متصور شد.

فوتبالدوستان خوزستانی که چندی پیش بابت افزایش سهمیه فوتبال استان در لیگ برتر به 4 تیم شادمان بودند، این روزها نگران شرایط استقلال خوزستان و سقوط احتمالی حداقل یک نماینده استان در پایان هجدهمین دوره لیگ برتر هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
1
از این فوتبال انتظار بیش از اینم نمیره. فوتبال بدون برنامه فقط هزینه توشه.فولاد هم اکادمیش سوری هست. ما ولیم ول. کی دیوونست هزینه کنه. هزینه دولتی ها هم نتیجش همینه ۲ سال خوبی ۱۰ سال فاجعه. کارون ب این بزرگی خشک شد. دشت بزرگ خوزستان رو سد گتوند داره به شوره زار بدل نیکنه.
حالا اس خوزستان ی کاه در مقابل کوه.
Himr
|
Germany
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
1
میشه مثله استقلال اهواز
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
1
چرا واقعا به مردم این استان در همه جا باید ظلم بشه،ایا حق ما مردم این نیست چهار تیم قرص و محکم در لیگ برتر داشته باشند همش فکر همش دغدغه، چرا اینقدر بی مدیریتی میکنید مسولین. تمام دلخوشی بچه های اهواز اینه که هر هفته برن ورزشگاه که دو تیم رو تشویق کنند بس کنند ترخدا اگرهم توانش رو ندارید که واقعا ندارید کنار بکشید..
غریبه آشنا
|
Belarus
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
1
سلام و عرض ادب و احترام
درود بر شما که با انعکاس اخبار بلاتکلیفی مربوط به باشگاه استقلال خورستان باعث تحرک و اعلام زنگ خطر نمودید
سایت ورزش خوزستان نماد به تمام معنای حمایت از تیم های خوزستانی بعنوان یا دوازدهم
خسته نباشید و درود بر شرفتون
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها