به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷

فرزاد جعفری: کارت معافیت من مشکلی ندارد

فرزاد جعفری ابراز امیدواری کرد که مشکل بازیکنان سرباز برطرف شود.
بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان که کارت معافیت پایان خدمتش باطل اعلام شده است، گفت: کارت معافیت من مشکلی ندارد و طبق روال طبیعی آن را دریافت کرده‌ام.
به گزارش سایت ورزش خوزستان و به نقل از ایسنا، فرزاد جعفری اظهارکرد: پیگیر کارم هستم تا ان‌شاالله بتوانم مدارکم را در این زمینه ارایه دهم تا از این موضوع که بیشتر فوتبالیست‌ها درگیر آن هستند، خارج شوم. به هر حال پیگیر ارایه مدارکی به مسوولان مربوطه هستم تا صحت و سقم این قضیه را معلوم کنم.

وی گفت:‌ من پیش از گرفتن کارت معافیتم، دوران آموزشی سربازی را هم گذرانده بودم و حتی در این دوران مینیسک پایم پاره شد و بعد هم از طریق سابقه حضور پدرم در جبهه، کارت معافیت گرفتم. کارت پایان خدمت بیشتر فوتبالیست‌ها بدون هیچ مدرکی، باطل اعلام شده است. من کارت پایان خدمتم را طبق روال طبیعی گرفتم و مشکلی هم ندارد و امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که شنیده‌ایم که بازیکنانی که کارت پایان خدمت‌شان باطل شده است تا پایان لیگ امسال نمی‌توانند در هیچ تیمی بازی کنند، گفت: امیدوارم سازمان لیگ و حوزه نظام وظیفه بتوانند در این زمینه همکاری‌ای با یکدیگر داشته باشند که ما تا پایان لیگ یا در تیم‌های خودمان بمانیم یا اجازه بازی در تیم‌های نظامی را داشته باشیم، چرا که ما هم جزیی از این فوتبال هستیم و سر سفره خانواده‌های‌مان نان می‌بریم.

وی افزود: امیدوارم این قضیه ختم به خیر شود و کمکی به بازیکنانی که درگیر این موضوع هستند، شود. به هر حال این بازیکنان ضعیف نیستند و بیشتر آن‌ها ملی‌پوش و مهره‌های مثمر‌ثمری برای تیم‌های خودشان هستند. ان‌شاالله بین سازمان لیگ و حوزه نظام وظیفه همکاری‌ای در این زمینه صورت بگیرد و این بازیکنان بتوانند بازی کنند، چرا که اگر به خدمت بروند، فکر می‌کنم ضربه بزرگی بخورند.

جعفری خاطرنشان‌کرد: به هر حال اگر همکاری‌ای صورت بگیرد تا امسال در باشگاه‌های خودمان باقی بمانیم و از فصل آینده برای بازی به تیم‌های نظامی برویم، خیلی بهتر است.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها