به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

اردوی تیم نفت آبادان در لرستان برپا شد

اردوی تیم نفت آبادان در لرستان برپا شد

خوزستان اسپورت- اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در استان لرستان آغاز شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از مشخص شدن کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان و امضای قرارداد با چند بازیکن جدید برای حضور در لیگ هجدهم، اردوی این تیم آبادانی در کمپ نساجی شهرستان بروجرد آغاز شد و بازیکنان صنعت نفت صبح امروز (سه‌شنبه) در این منطقه خوش آب و هوا به تمرین پرداختند.

اردوی زردپوشان صنعت نفت 3 هفته به طول خواهد انجامید و آبادانی‌ها ضمن انجام تمرینات بدنسازی، چند بازی تدارکاتی هم در برنامه خواهند داشت. برخی از دیدارهای تدارکاتی این تیم در تهران انجام می‌شود و اعضای تیم نفت پس از اعزام به تهران و انجام مسابقه به محل اردو بازمی‌گردند تا تمرینات را پیگیری کنند.

این تیم آبادانی از ابتدای دوره نقل و انتقالات تابستانی با بازیکنانی چون وفا هخامنش، اکبر ایمانی، احمد عبدالله‌زاده، عقیل کعبی، مصطفی احمدی، شهاب گردان و سیروان قربانی قرارداد امضا کرده است و روند جذب بازیکن در این تیم کماکان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت آبادان با توجه به جذب پنج بازیکن سهمیه لیگ برتری امکان جذب یک بازیکن سهمیه لیگ برتری دیگر را دارد و دیگر نفرات جدید این تیم باید از بین بازیکنان خارجی یا سهمیه غیر لیگ برتری جذب شوند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها