به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

یک سهمیه لیگ برتری در لیست نفت آبادان

یک سهمیه لیگ برتری در لیست نفت آبادان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فقط یک سهمیه لیگ برتری دیگر را می‌تواند جذب کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه صنعت نفت آبادان با آغاز رسمی دوره نقل و انتقالات پیش فصل اقدام به امضای قراردادهای بازیکنان برای حضور در لیگ هجدهم کرد و طی روزهای اخیر خبر امضای 13 قرارداد را رسما به اطلاع هواداران آبادانی رساند.

باشگاه نفت تاکنون 5 بازیکن به اسامی عقیل کعبی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، احمد عبدالله‌زاده و شهاب گردان را به‌عنوان سهمیه لیگ برتری به خدمت گرفته است و فقط یک بازیکن دیگر را می‌تواند از لیگ برتر به خدمت بگیرد.

براساس قوانین نقل و انتقالات، هر تیم لیگ برتری امکان جذب 6 بازیکن از بین بازیکنان فصل گذشته لیگ برتر را خواهد داشت. ضمن اینکه تیم‌های صعودکرده از لیگ یک می‌توانند 7 بازیکن سهمیه لیگ برتری را به خدمت بگیرند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
rama
|
United States of America
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
0
همه خرید ها فصل قبل نیمکت نشین بودن خریدها ناامیدکنندس
البته اوج کار نفت خرید بازیکن بالا 23سال از تیم دسته چندمی بوکان!!!! با این کارا سهمیه بالا 23سالمونم داریم با بازیکنای بی کیفیت پر میکنیم.صنعت نفت فصل بعد برا نیفتادن باید زور بزنه
برگشتیم به عقب تیم نفت هیچ وقت پیشرفت نمیکنه همیشه تو یه دایره میچرخه
موفقیت وقتی پیش میاد که متفاوت با قبل تصمیم بگیریم
محمد اورکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
0
0
با سلام . خرید های صنعت نفت خوب بوده ایمانی و عبدالله زاده و کعبی و گردان و هخامنش بازیکنان کمی نیستند بابا صنعت پارسال هشتم شده شیما در طول فصل فقط 12 گل زده اینقدر برزیلی برزیلی نکنید آن هم اگر کرار وگل های سه امتیازی او نبود صنعت هشتم هم نمی شد پس چشم بسته حرف نزنید .در ضمن تمام بازیکنان از لیگ پایین آمده اند .. اورکی از شاهین شهر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها