به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

سومین روز آرام خوزستانی‌ها در نقل و انتقالات

سومین روز آرام خوزستانی‌ها در نقل و انتقالات

خوزستان اسپورت- نمایندگان فوتبال خوزستان سومین روز بدون نقل و انتقالات بازیکنان جدید را پشت سر گذاشتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ برتر پس از گشوده شدن پنجره‌ی نقل و انتقالات تابستانی اقدام به امضای قراردادهایی با بازیکنان مختلف کردند و طی هشت روز ابتدایی بیش از 20 قرارداد در باشگاه‌های فولاد خوزستان، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان به امضا رسید.

در سه روز اخیر اما تیم‌های خوزستانی نفرات جدیدی را به خدمت نگرفتند و کماکان در حال مذاکره با بازیکنان موردنظرشان هستند. بازیکنانی که البته برخی از آن‌ها تحت قرارداد سایر باشگاه‌ها بوده و برای انتقال به تیم جدید نیاز به دریافت مجوز دارند و برخی نیز در رابطه با مسائل مالی با تیم‌های خوزستانی به توافق نهایی نرسیده‌اند.

لیگ هجدهم از اوایل مردادماه آغاز خواهد شد و این در حالیست که تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان هنوز تمرینات پیش فصل لیگ هجدهم را آغاز نکرده‌اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
شرایط فولاد هم جالب نیست
فولاد با جذب با اکثریت بازیکنان نامطلوب پیشرفتی نکرده است
جذب شیمبا برای تبلیغات بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
ازمسولان فولادتقاضامیکنم اخباری روجذب کنن وفولادغیرازپریرایه مهاجم دیگه نیازدا اونم قاضی باشه نوک بزارنش عالیه هم سرزن هم قدرتی هم فشار روی مدافعان حریف هرتیمی که میخواد نتیجه بگیره حداقل سه بازیکن ذاتا مهاجم باید داشته باشه الان بیت سعید حردانی و... وینگرن اشتباهی فک نکنین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها