به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

موافقت باشگاه نفت با استعفای محمود فکری

موافقت باشگاه نفت با استعفای محمود فکری

خوزستان اسپورت- هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با استعفای سرمربی این تیم موافقت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان که قرار بود روز پنجشنبه گذشته برای شروع تمرینات در این شهر حاضر شود، به مسجدسلیمان سفر نکرد و روز جمعه در مصاحبه با رسانه‌ها از تصمیم خود مبنی بر کناره‌گیری از هدایت تیم نفت خبر داد.

در همین راستا اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با توجه به ضیق وقت و نزدیک بودن زمان آغاز فصل جدید لیگ برتر جلسه فوری تشکیل دادند و با استعفای فکری موافقت کردند.

در این جلسه همچنین مقرر شد که باشگاه نفت مسجدسلیمان در اسرع وقت نسبت به انتخاب سرمربی جدید اقدام کند.

این باشگاه قبلا از چهار مربی شامل محمود فکری، عبدالله ویسی، علیرضا مرزبان و مجید صالح برنامه گرفته بود و در نهایت فکری را به‌عنوان سرمربی برگزید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
1
باز خوب شد مشکلات همین ابتدای راه مشخص شدن تا فرصت برای تغییرات داشته باشیم اگه مثلا هفته سوم چهارم این اتفاق میفتاد سرمربی بعدی هیچ فرصتی نداشت تیمو جمع کنه
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
1
مالک خونه به خونه امروز مصاحبه کرده گفته فدراسییون به ما آماده باش داده که به جای نفت بیاییم لیگ برتر ما هنوز درگیره استعفای فکری هستیم.مالک خونه به خونه گفته با دو سه تا مربی هم مذاکره کردیم برای لیگه برتر بعید نیست یکیشون فکری باشه وبه خاطره همین استعفا داد. قضیه خیییییییلی جدیه چون تو آسیا هم استقلال روبه خاطره اینکه مدارکشون رو دیر ارسال کردن از مسابقات گذاشتن کنار. ایناهم به همین بهونه میتونن نفت رو بزارن کنار.این یه هشداره خیلی جدیه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها