به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

پنجاه درصد ترکیب نفت آبادان مشخص شد

پنجاه درصد ترکیب نفت آبادان مشخص شد

خوزستان اسپورت- بیش از 50 درصد فهرست بازیکنان سهمیه‌ی بزرگسال تیم صنعت نفت آبادان برای لیگ هجدهم مشخص شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان بعد از انتخاب سرمربی این تیم وارد مرحله‌ی جذب بازیکن شدند و با 10 بازیکن بزرگسال شامل پنج بازیکن از فصل گذشته و پنج بازیکن از سایر تیم‌ها قراردادهای جدیدی منعقد کردند.

با توجه به اینکه هرتیم لیگ برتری می‌تواند اسامی 18 بازیکن رده سنی بزرگسالان را به سازمان لیگ ارائه کند، با امضای قراردادهای 10 بازیکن صنعت نفت آبادان، بیش از 50 درصد اسکلت بندی این تیم برای فصل جدید مشخص شده است.

کرار جاسم، حسین بغلانی، طالب ریکانی، میلاد جهانی و حامد پاکدل پنج بازیکن فصل پیش صنعتی‌ها همراه با عقیل کعبی، مصطفی احمدی، اکبر ایمانی، وفا هخامنش و احمد عبدالله‌زاده پنج بازیکن جدید این تیم نفراتی هستند که قراردادهایشان را امضا کرده‌اند و باشگاه نفت حداکثر قادر به امضای قرارداد با 8 بازیکن دیگر در رده سنی بزرگسالان خواهد بود.

تیم زردپوش آبادانی همچنین تعدادی از بازیکنان جوان نظیر حسین ساکی، سیدفاخر تهامی، رضا جبیره، مسلم مجدمی، جعفر سلمانی، محمدرضا غبیشاوی و ... را به‌عنوان سهمیه زیر 23 سال تحت قرارداد داشته  است و می‌تواند در کنار نفرات سهمیه‌ی بزرگسالان از 9 بازیکن سهمیه زیر 23 سال نیز بهره ببرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کادر فنی صنعت نفت حداقل 2 سهمیه بزرگسالان را به پست دروازه‌بان اختصاص می‌دهند و برای تعدادی از پست‌ها نیز نفرات جدیدی به‌خدمت خواهند گرفت که بازیکنان خارجی نیز در بین گزینه‌ها قرار دارند.
 
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها