به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

غیبت دروازه‌بان ملی‌پوش ازبک در مقابل فولاد

افشین احمدی
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم لکوموتیو ازبکستان، دیدار با فولاد ایران را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، ایگناتی نستروف که از مدتی قبل دچار آسیب دیدگی شده و دیدار لکوموتیو در برابر الهلال عربستان در چارچوب دور نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به همین دلیل از دست داد، در دیدار با فولاد ایران نیز غایب خواهد بود.

نستروف از جمله دروازه‌بانان باتجربه و ملی پوش فوتبال ازبکستان است که در هر چهار دیدار تیم ملی فوتبال ازبکستان در جام ملت‌های آسیا در استرالیا، درون چارچوب دروازه این تیم ایستاد اما اکنون میزان مصدومیت این دروازه‌بان به حدی است که ماه‌ها مانع از حضور وی در مسابقات می‌شود.

در غیاب ایگناتی نستروف، ابرار کریم‌اف یا مأمور اکرام‌اف وظیفه حفاظت از دروازه لکوموتیو در دیدار با فولاد ایران را بر عهده خواهند داشت.

غیبت دروازه‌بان ملی‌پوش ازبک در مقابل فولاد


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مغربي
|
Seychelles
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
0
2
به عنوان يك هوادار دوآتيشه فولاد عقيده دارم نبايد از اين خطاي قاضي به سادگي گذشت. فولاد در بازي السد نشان كه زورش به ضعيف ترين ترين گروه هم نمي رسد و ما با بايد واقع بين باشيم.
حالا كه قرار است حذف شويم بدون قاضي اين اتفاق بيفتد كه شايد بهترين تنبيه براي اين بازيكن است چون احتمالا يكي از دلايل انتخاب فولاد آسيايي بودن آن است تا بتوانندخودي نشان دهند.
FC FOOLAD
|
United States of America
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
0
0
همين كه قبول كرد عذرخواهي كنه خودش خيليه تنبيهه بزرگيه كه غرورشو بخاطر هوادارا گذاشت كنار،با اميد موفقيت تيم سخت وبزرگ فولاد (بقول گرافيته) تاشريفاتو داريم غم نداريم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها