به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

امضای 20 قرارداد در تیم‌های لیگ برتری خوزستان

امضای 20 قرارداد در تیم‌های لیگ برتری خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم‌های خوزستانی در اولین هفته از دوره نقل و انتقالات پیش فصل لیگ برتر 20 قرارداد با بازیکنان مختلف به امضا رساندند.

به گزارش خوزستان اسپورت، اولین هفته از دوره رسمی نقل و انتقالات پیش فصل لیگ هجدهم شب گذشته به پایان رسید. تیم‌های خوزستانی در نخستین هفته سپری شده از نقل و انتقالات با 20 بازیکن قرارداد به امضا رساندند که این تعداد شامل نفرات جدید و بازیکنان باقی مانده از فصل گذشته بود.

صنعت نفت آبادان با امضای 8 قرارداد بیشترین تعداد قراردادها در بین نمایندگان فوتبال خوزستان را به ثبت رساند. همچنین نفت مسجدسلیمان با 7 و فولاد خوزستان با 5 قرارداد بعد از صنعت نفت دارای بیشترین تعداد قرارداد امضا شده با بازیکنان بودند. اما استقلال خوزستان بدون ثبت هیچ قراردادی کم‌کارترین تیم لیگ برتری در این زمینه محسوب می‌شود.

باشگاه نفت آبادان با وفا هخامنش، عقیل کعبی، مصطفی احمدی، احمد عبدالله‌زاده و اکبر ایمانی به‌عنوان 5 بازیکن جدید قرارداد بست. ضمن اینکه قراردادهای حسین بغلانی، طالب ریکانی و میلاد جهانی را تمدید کرد. همچنین کرار جاسم که در پایان فصل گذشته قرارداد داخلی‌اش با صنعتی‌ها را به امضا رسانده بود، پس از ورود به ایران آن را به ثبت رسمی خواهد رساند.

باشگاه نفت مسجدسلیمان هم رسما از به خدمت گرفتن 3 بازیکن جدید به اسامی میثم آقایی، میلاد فراهانی و علیرضا علیزاده خبر داده و تمدید قراردادهای مجید ایوبی، میلاد خدایی‌اصل، امیرحسین موسی‌زاده و مجتبی بیژن را اعلام کرده است.

اما باشگاه فولاد خوزستان تا شب گذشته امضای قرارداد با 4 بازیکن جدید شامل میثم دورقی، لوسیانو پریرا، شاهین شفیعی و میلاد شیخی سلیمانی را رسما به اطلاع هواداران رسانده و خبر از تمدید قرارداد با پیمان شیرزادی داده است. سایت رسمی باشگاه فولاد هنوز خبری مبنی بر تمدید قراردادهای عبدالله کرمی و ایوب والی منتشر نکرده و باید منتظر اطلاع رسانی در این زمینه ماند. فولادی‌ها البته امروز در ابتدای دومین هفته از دوره نقل وانتقالات، رضا میرزایی مهاجم سپاهان را به‌صورت بازیکن قرضی برای مدت یک‌سال جذب کردند.

استقلال خوزستان نیز تنها تیم خوزستانی است که هیچ بازیکن جدیدی به خدمت نگرفته و قرارداد هیچ بازیکنی را تمدید نکرده است. استقلالی‌ها منتظر تعیین وضعیت مالکیت باشگاه و معرفی سرمربی جدید هستند تا بتوانند با نظر سرمربی جدیدشان اقدام به یارگیری کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های خوزستانی که دیرتر از نمایندگان سایر استان‌ها گام به بازار نقل و انتقالات پیش فصل گذاشته‌اند، کماکان مشغول رایزنی با بازیکنان مختلف و امضای قراردادهای دیگری هستند تا اسکلت بندی این تیم‌ها رفته رفته برای فصل جدید شکل بگیرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
1
اقای موسوی استقلال خوزستان گوش کن... بفهم... یا مالکیت را تحویل بده... یا با ویسی کنار بیا تا تیم راجمع کند... بخدا کمتر از یکماه دیگر دستپاچه میشوی... حتی خانواده خودت یقه ات را خواهند گرفت... که بابا ابرو ریزی بسه.... زودتر اقدام کن... یکماه دیگر به حرفم کاملا میرسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
فقط ويسي ميتواند استقلال خوزستان را جمع و جور كند و ان را در ليگ برتر سربلند نگهدارد لذا خواهشاً اين تيم محبوب و يكي از محبوب ترين تيمهاي سهميه خوزستان را دو دستي از بين نبريد ! كجايند آنان كه دوست دارند به مردم خوزستان خدمت كنند و آنها را شاد كنند @
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها