به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

توضیح باشگاه استقلال در خصوص مذاکره با دلفی

توضیح باشگاه استقلال در خصوص مذاکره با دلفی

خوزستان اسپورت- معاون باشگاه استقلال تهران در خصوص احتمال جذب مهاجم جوان استقلال خوزستان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر احتمال انتقال یونس دلفی مهاجم جوان استقلال خوزستان به تیم استقلال تهران در رسانه‌ها منتشر شد. پندار توفیقی معاون باشگاه استقلال تهران صبح امروز در مصاحبه‌ای با رادیو تهران به سئوالی در همین رابطه پاسخ داد.

توفیقی گفت: من با آقای سلطانی و مدیر برنامه دلفی صحبت کردم و آنها به من گفتند اگر پیشنهاد اروپایی نشد اولویت این بازیکن استقلال است. پیشنهاد ما البته قرارداد بلندمدت است نه اینکه استقلال را فرصتی کنیم که بازیکن یک ساله قرارداد ببندد و همین مشکلاتی که با بازیکنان جوان داشتیم را تکرار کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از اقوام دلفی با من در روز عید فطر تماس گرفت و تاکید کرد و گفت اولویت یک دلفی اروپا است و من هم گفتم این موضوع را به هواداران استقلال اطلاع رسانی می‌کنیم.

با توضیحات توفیقی مشخص شد که اولویت یونس دلفی ترانسفر به فوتبال اروپاست و اگر موفق به این کار نشود، اولویت وی در لیگ ایران حضور در استقلال تهران است. این در حالیست که باشگاه استقلال خوزستان چندی قبل اعلام کرده بود یونس دلفی را به هیچ تیم داخلی نخواهد داد و به این بازیکن برای لیگ هجدهم نیاز دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
1
میگم یه سری چیزا رو که دزد برد 3-4 تا بازیکن به درد بخور هم داره بدن ای ور او ور، باشگاه هم که نداشت خوب بی سر و صدا تیم منحل میشه.
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
1
فولاد هم فقط نظارگر !!!!!؟؟؟؟؟
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
شریف اگر ریگی به کفششون نیست این رو باید بگیرند. من فکر کنم کارغلط و غیر منطقی با کارصحیح اینقدر واضح ست که نیاز به جرزنی ندارد. مسوولان فولاد تا الان هیچ بازیکنی مطابق شعار قهرمانی نگرفتند واین یعنی مضحکه هواداران .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها