به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

قلب خط دفاعی تراکتورسازی خوزستانی شد

قلب خط دفاعی تراکتورسازی خوزستانی شد

خوزستان اسپورت- قلب خط دفاعی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با حضور سه بازیکن خوزستانی برای لیگ هجدهم شکل خواهد گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده و محمد اهل‌شاخه سه مدافع میانی پرورش یافته در فوتبال خوزستان هستند که طی روزهای گذشته به تراکتورسازی تبریز پیوستند تا قلب خط دفاعی تیم پرهوادار خطه‌ی آذربایجان با حضور این مثلث خوزستانی شکل بگیرد.

محمد طیبی از پارس جنوبی به تراکتورسازی رفت، علی عبدالله‌زاده از نفت آبادان به تبریز انتقال یافت و محمد اهل‌شاخه هم از فولاد خوزستان به تراکتورسازی منتقل شد.

طیبی و عبدالله‌زاده به‌عنوان سهمیه‌ی لیگ برتری به جمع قرمزپوشان تبریزی پیوستند و اهل‌شاخه که فصل گذشته فرصت بازی در ترکیب فولاد را پیدا نکرده بود، به‌عنوان سهمیه‌ی بازیکن آزاد غیر لیگ برتری به تراکتورسازی رفت.

محمد طیبی اهل بهبهان که با لباس استقلال خوزستان به فوتبال ایران معرفی شد، پیش از این سابقه‌ی بازی در پارس جنوبی و لیگ قطر را داشته، اما علی عبدالله‌زاده متولد آبادان و محمد اهل‌شاخه متولد اهواز برای نخستین بار است که بازی در خارج از استان را تجربه می‌کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، این در حالیست که عارف آقاسی و سید فاخر تهامی دو بازیکن خوزستانی فصل گذشته تراکتورسازی با خاتمه دوره خدمت سربازی از این تیم جدا شده و برای فصل جدید در اختیار تیم‌های فولاد و صنعت نفت خواهند بود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها