به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

طالقانی: امیدوارم سال متفاوتی را تجربه کنیم

طالقانی: امیدوارم سال متفاوتی را تجربه کنیم

خوزستان اسپورت- رییس هیات فوتبال خوزستان با بیان این‌‌که امیدوارم چهار تیم لیگ برتری خوزستان و دیگر نمایندگان استان در لیگ‌های مختلف کشوری با کسب نتایج آبرومندانه و ارائه بازی‌های قابل قبول، بار دیگر اقتدار و صلابت فوتبال خوزستان را به رخ فوتبال کشور بکشانند، گفت: امیدوارم با حضور این چهار تیم، سال متفاوتی را در لیگ برتر کشور تجربه کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالکاظم طالقانی در خصوص انتخاب وی به عنوان رییس هیات فوتبال استان برای چهار سال دیگر، اظهار کرد: خوشحالم که با رای اعضای مجمع، می‌توانم برای چهار سال دیگر به فوتبال خوزستان خدمت کنم. جا دارد از تمام اعضای مجمع که دوباره به من اعتماد کردند و کار را به من سپردند، قدردانی کنم.

وی ادامه داد: مطمئنا تمام هدف کاندیداهای شرکت‌کننده در این مجمع، خدمت به فوتبال خوزستان و ورزشکاران است و از این به بعد نیز همه باید برای پیشرفت فوتبال خوزستان متحد و همدل باشیم تا بتوانیم روزهای خوبی را برای فوتبال استان رقم بزنیم. فوتبال خوزستان امسال سال بسیار مهمی را پیش‌رو دارد و می‌طلبد که همه اعم از پیشکسوتان و مسوولان خوزستان، از این رشته حمایت همه‌جانبه بیشتری داشته باشند.

رییس هیات فوتبال خوزستان با اشاره به روند رو به رشد این رشته در استان، گفت: امسال خوزستان با چهار نماینده در لیگ برتر کشور حضور دارد و امیدوارم این چهار تیم و دیگر نمایندگان فوتبال استان در لیگ‌های مختلف با کسب نتایج آبرومندانه و ارائه بازی‌های قابل قبول، بار دیگر اقتدار و صلابت فوتبال خوزستان را به رخ فوتبال کشور بکشانند. امیدوارم با حضور این چهار تیم، سال متفاوتی را در لیگ برتر کشور تجربه کنیم و مطمئنا این حضور باعث نگاه بیشتر علاقه‌مندان به فوتبال استان خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان‌کرد: امسال برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارتقا سطح داوران و مربیان و همچنین استعدادیابی و کار در بخش پایه و فعالیت بهتر مدارس فوتبال و همچنین آکادمی‌ها در دستور هیات قرار دارد و می‌طلبد همه در این زمینه به هیات استان کمک کنند. علاوه بر این‌که توسعه و رشد فوتبال در بخش قهرمانی مدنظر ما است، تلاش می‌کنیم بستر لازم را برای حضور تمامی علاقه‌مندان به این رشته فراهم شود تا در نهایت فوتبال خوزستان با قرار گرفتن در مسیری مناسب‌تر به کار خود ادامه دهد.

طالقانی گفت: خوزستان با مشکلات فراوانی روبه‌رو است که همین مشکلات بر ورزش و فوتبال آن تاثیر گذاشته است؛ آثار برجای مانده از سال‌های دفاع مقدس با گذشته چند دهه در برخی شهرستان‌ها به صورتی است که کمبود فضاهای ورزشی نسبت به سایر استان‌ها علی‌رغم تلاش‌های دولت، احساس می‌شود که امیدوارم امسال کارخانجات و صنایع استان بیش از گذشته وارد میدان شوند و کمک شایانی برای پیشرفت ورزش و به‌ویژه فوتبال استان به ما داشته باشند.

وی عنوان کرد: جا دارد از همکاری روسای هیات‌‌های شهرستانی و همکارانم در هیات فوتبال خوزستان که از هیچ تلاشی برای پیشرفت و توسعه فوتبال خوزستان دریغ نکرده‌اند، قدردانی کنم. همان‌طور که می‌دانید امکانات هیات محدود است و می‌طلبد مسوولان نیز نگاه ویژه‌ای به این رشته پرطرفدار در استان داشته باشند تا با همکاری آن‌ها سرمایه‌گذاری بیشتری در این رشته داشته باشیم.

رییس هیات فوتبال خوزستان با بیان این‌که تلاش می‌کنیم امسال روز به روز شاهد پیشرفت و اقتدار بیشتر فوتبال خوزستان و مطرح شدن بیشتر آن در کشور باشیم، گفت: هیات فوتبال خوزستان تاکنون اقدامات خوبی در بحث فرهنگی داشته است و امسال نیز نگاه ویژه‌ای به کار در بخش فرهنگی داریم و ان‌شاءالله اگر خللی در این زمینه وجود داشته باشد، آن را برطرف خواهیم کرد. همچنین امیدوارم خیرین ورزشی، علاقه‌مندان فوتبال، شهرداری‌ها و دیگر نهادها برای کمک به فوتبال خوزستان وارد میدان شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
1
طالقانی: امیدوارم سال متفاوتی را تجربه کنیم !!!
ما خوزستانیا 3 ساله که روزگار متفاوتی رو داریم تجربه میکنیم بزرگوار.
یک مدیر شایسته و مسوولینی باغیرت و بادانش آرزوست!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها