به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

موسوی: تلاش می‌کنم به جاکارتا اعزام شوم

موسوی: تلاش می‌کنم در ترکیب اعزام به جاکارتا باشم

خوزستان اسپورت- ورزشکار خوزستانی دارنده مدال برنز وزنه‌برداری جهان گفت: زمان زیادی تا رکوردگیری تیم ملی نداریم، اما باید خودم را برسانم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیدایوب موسوی درباره شرایطش برای حضور در رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری گفت: قرار است این رکوردگیری روزهای پنجم و ششم تیرماه همزمان با هفته اول لیگ برتر انجام برگزار شود، اما متاسفانه درد کهنه زانو مجددا عود کرد و اذیت می‌کند.

وی ادامه داد: زمان زیادی تا رکوردگیری ندارم و باید خودم را برسانم. زمان بسیار کمی است من هم بدلیل مصدومیت خیلی دیر شروع کردم، اما باید خودم را برسانم. از طرفی تغییر زمان رکوردگیری و اعلام اسامی یک ماه زودتر باعث شد کار سخت‌تر شود.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: اگر زمان بیشتری داشتم حتما با آمادگی بیشتری روی تخته می‌رفتم، اما با این وجود هم تمام تلاشم را می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و در جمع تیم 7 نفره اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا باشم.

مرحله چهارم تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در بازی‌های آسیایی از صبح شنبه، 19 خردادماه مجددا از سر گرفته شد و تا هفته اول لیگ برتر وزنه‌برداری در کمپ تیم‌های ملی ادامه خواهد داشت.

پیش از این قرار بود نهم خردادماه رکوردگیری نهایی از ملی‌پوشان برای مشخص شدن ترکیب وزنه‌برداران اعزامی به بازی‌های آسیایی انجام شود، اما با توجه به تغییر برنامه کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا و برگزارکنندگان مسابقات، زمان رکوردگیری نهایی تغییر و روزهای پنجم و ششم تیرماه همزمان با هفته اول لیگ برتر انجام خواهد شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها