به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲

فولاد خوزستان صدرنشین امیدهای کشور شد

تیم فوتبال امید فولاد خوزستان به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور صعود کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، از سری مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه های کشور، تیم فولاد خوزستان در استادیوم صنایع فولاد پذیرای مس رفسنجان شد. سرخ پوشان فولاد که از اواخر نیم فصل اول روی دور پیروزی افتاده بودند، بعد از ظهر امروز در یک بازی پرگل و تماشایی با چهار گل مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسیدند.

در اواخر نیمه نخست، روی فرار دیدنی رضا بهمئی که چند بازیکن حریف را از پیش رو برداشت و توپ را از جناح چپ ارسال کرد، سیداصلان حسینی قفل دروازه مس رفسنجان را با ضربه سر گشود تا این نیمه با یک گل به سود فولاد تمام شود.

در نیمه دوم، تیم فولاد خوزستان حاکم مطلق میدان بود و سه بار دیگر دروازه مس رفسنجان را روی پاشنه چرخاند. در این نیمه ابتدا جعفر دسومی مدافع پیش تاخته فولاد ارسال محمود مطلق زاده طراح حملات تیمش را با ضربه سر تبدیل به گل دوم سرخ پوشان کرد و پس از آن نوبت به بهمن جهان تیغ رسید تا ضربه پنالتی حاصل از حرکت پا به توپ رضا بهمئی را وارد دروازه تیم مهمان کند.

در دقایق پایانی این دیدار، رضا بهمئی پایه گذار گل های اول و سوم فولاد همانند چند هفته گذشته در نقش گلزن ظاهر شد. رضا بهمئی با استفاده از پاس در عمق رضا ایار به قلب دفاع حریف زد و پس از جا گذاشتن دروازه بان تیم مس گل چهارم را به ثمر رساند تا جشنواره گل فولاد کامل شود.

شاگردان داریوش هرمزی با این پیروزی قاطع و با 28 امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر امید قرار گرفتند و حالا باید منتظر بازی فینال گونه هفته آینده مقابل سپاهان اصفهان در اصفهان باشند.

ترکیب فولاد خوزستان:
سید بهنام موسوی، فریدون زبیدانی، مصطفی کیانی زاده، حمزه پورموسوی، جعفر دسومی، حامد ممبینی (76- علی شیخی)، سعید درفشی فر (58- رضا ایار)، محمود مطلق زاده، سید اصلان حسینی (69- مصطفی قنبری زاده)، رضا بهمئی و بهمن جهان تیغ.

فولاد خوزستان صدرنشین امیدهای کشور شد


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها