به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

فولاد خوزستان و نفت آبادان بدهی معوقه ندارند

فولاد و صنعت نفت بدهی معوقه ندارند

خوزستان اسپورت- تیم‌های فولاد خوزستان، نفت آبادان، پیکان و ذوب‌آهن فاقد پرونده بدهی‌های معوقه هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال امروز در مصاحبه‌ای تأکید کرد جلوی ثبت قرارداد بازیکنان جدید باشگاهی را که حتی یک پرونده هم داشته باشد، گرفته خواهد شد.

احمدی گفته است: «چهار باشگاه پیکان، صنعت نفت آبادان، ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان در کمیته تعیین وضعیت هیچ بدهی ندارند، اما سایر باشگاه‌های لیگ برتری برای ثبت قرارداد بازیکنان خود باید بدهی‌های‌شان را پرداخت یا حل و فصل کنند. باشگاه‌هایی هم که پرونده‌های شکایت بازیکن خارجی دارند، تا زمانی که تکلیف‌شان روشن نشده، از ثبت بازیکن خارجی محروم هستند. اگر بدهی بازیکنان داخلی خود را بدهند، باز هم برای ثبت بازیکن خارجی، باید تکلیف بدهی بازیکنان خارجی‌اش را مشخص کند.»

این در حالیست که باشگاه‌های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان همراه با 10 تیم دیگر از تیم‌های حاضر در لیگ هجدهم دارای پرونده‌های متعددی هستند و برای ثبت قراردادهای فصل جدید باید نسبت به تعیین تکلیف بدهی‌های معوقه اقدام کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
2
1
فولاد خوزستان اگرچه به بازیکنان بدهی ندارد اما بخاطر اعمال دور از اخلاق مدیریت اژدری و حرکات مافیایی پورموسوی در بهم ریختن فولاد و افت شدید فنی و تلاش پورموسوی برای حذف هواداران از ورزشگاه به هواداران شدیدا بدهکارند و امسال پورموسوی بیسواد حامی مافیایی اش اژدری را از دست داده و ظاهرا پورموسوی با التیماتوم در قرارداد موقتا کار را شروع میکند.حیف دلارهایی که صرف خواسته های فرد سطح پایین فوتبالی مثل پورموسوی میشود.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها