به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

پیام تقدیر طالقانی از جامعه فوتبال استان

پیام تقدیر طالقانی از جامعه فوتبال

خوزستان اسپورت- رئیس هیئت فوتبال خوزستان پس از انتخاب مجدد در این سمت پیامی منتشر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال خوزستان، عبدالکاظم طالقانی در پایان جلسه مجمع عمومی هیئت فوتبال خوزستان برای دومین دوره متوالی مسئولیت ریاست این هیئت را عهده‌دار شد.

رئیس هیئت فوتبال استان با انتشار پیامی از عموم دست اندرکاران فوتبال خوزستان برای کمک به پیشرفت فوتبال این خطه دعوت به همکاری کرد. در متن پیام طالقانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق

سپاس خدای عز وجل راکه به اینجانب توفیق عنایت فرمود که یک بار دیگر بتوانم درخدمت فوتبال خوزستان باشم.

ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات همه روزه داران عزیز دراین ماه پرخیر و برکت، صمیمانه ازکلیه‌ی اعضای محترم مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال خوزستان که اعتماد نمودند و اینجانب را لایق خدمتگزاری دوباره به ورزش وفوتبال خوزستان دانستند تقدیر و سپاسگزاری نمایم.

از کاندیداهای محترم، مدیران و مسئولین فدراسیون فوتبال و ورزش استان سپاسگزاری می‌کنم.
هدف همه کاندیداهای ریاست هیأت فوتبال خوزستان، خدمت به ورزشکاران و فوتبال این استان می‌باشد و اعضای محترم مجمع با بررسی همه جوانب به برنامه‌های توسعه‌ای اینجانب رأی دادند.

از امروز این رقابت به پایان رسید و همه ما باید برای پیشرفت فوتبال در این استان متحد و همدل باشیم. اینجانب دستان خود را برای همکاری بسوی همه پیشکسوتان، کارشناسان، مدیران، مسئولین، اصحاب رسانه و جامعه محترم فوتبال خوزستان دراز می‌نمایم. امسال برای فوتبال استان خوزستان، سال بسیارمهم و پرکار می‌باشد. نمایندگان فوتبال استان درلیگ های مختلف باید با اقتدار و صلابت برای شادی و سرافرازی مردم خوزستان تلاش نمایند. در لیگ برتر کشور، خوزستان با داشتن ۴ نماینده سال متفاوتی را تجربه می‌کند. این حضور باعثِ معطوف شدنِ نگاه علاقمندان به فوتبال دراین استان شده است.

در بحث داوری، آموزش مربیان و استعدادیابی، فوتبال پایه، مدارس فوتبال و آکادمی‌ها کارهای زیادی دردستور هیأت می باشد که پله به پله و قدم به قدم انجام خواهد شد. در فوتبال ساحلی و فوتسال هم دربخش آقایان و بانوان گرامی با توجه به وجودعلاقمندی و ظرفیت بالای ورزشکاران این استان برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار مسئولین این هیأت خواهد بود.

نگاه ما به فوتبال، علاوه بر توسعه در بُعد قهرمانی هم می باشد و باید با ایجاد بستری مناسب زمینه را برای علاقمندان به این رشته مهیا نماییم تا این عزیزان آسوده خاطر این ورزش را دنبال کنند. کارخانجات و صنایع استان باید بیش ازگذشته وارد میدان شوند. استان خوزستان بامشکلات و معضلات فراوانی مواجه می‌باشد که این مشکلات تأثیرات خود را بر ورزش و فوتبال این استان سایه افکنده است.

آثاربرجای مانده از سالها دفاع مقدس با گذشت چند دهه هنوز در برخی از نقاط استان مشاهده می‌شود، محرومیت ها و کمبود فضاهای ورزشی علیرغم تلاش دولت های مختلف در مقایسه با سایر استانها احساس می‌گردد.

گرمای فزاینده، ریزگردها و گردوخاک این میهمان همیشگی از دیگر مشکلات بزرگ زیست محیطی در استان خوزستان می باشند که گاها باعث لغو یا تغییر زمان مسابقات و برهم زدن تقویم تنظیم شده هیأت می‌شود اما هیأت فوتبال خوزستان علیرغم همه محدویت ها و کمبودها با کمک و همیاری همه رؤسای هیأت‌های شهرستان‌ها وهمکاران تلاشگر که دراین سالها برای پیشرفت و توسعه فوتبال بسیار جانفشانی نموده اند به پیش می‌رود. اگر در طی این چند سال نیز موفقیتی حاصل گردید متعلق به همه خانواده بزرگ فوتبال می‌باشد که به این عزیزان نیز خسته نباشید و خداقوت می‌گویم.

امکانات هیأت‌های فوتبال برای سرویس دهی به خیل عظیم علاقمندان محدود می‌باشد، باید همه مسئولین محترم ازنمایندگان و سایر مدیران استان تا دولتمردان پای کار باشند و از ورزش خصوصا رشته جذاب فوتبال حمایت جدی و عملی نمایند، خیرین ورزشی و علاقمندان به فوتبال، شهرداری‌ها و سایرین نیز باید دراین رشته پرطرفدار سرمایه گذاری نمایند.

در بحث فرهنگی این هیأت کارها و قدمهای بسیار بزرگی برداشته است بانگاه به آن برنامه ها نقاط قوت‌ها را تقویت کرده و هر جا خلل و نقصی وجود داشته باشد با همفکری همه علاقمندان و دوستداران این حوزه برطرف خواهیم نمود.

درپایان یک باردیگر از توجه و عنایت اعضای بزرگ خانواده فوتبال تشکر و قدردانی می‌نمایم و امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت و اقتدارفوتبال خوزستان در مسابقات داخلی و بین‌المللی باشیم.

درپایان برای فوتبال کشورمان درمسابقات جام جهانی و رویداهای مهم آسیایی آرزوی موفقیت وسربلندی دارم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها