به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حیدری: فوتبال خوزستان در کشور ویژه دیده شود

حیدری: فوتبال خوزستان در کشور ویژه دیده شود

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به جایگاه امروز فوتبال خوزستان باید سهم این استان در فوتبال کشور به صورت ویژه و واقعی دیده شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال استان که امروز (دوشنبه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: قطعا فوتبال رشته بسیار مهمی است و سهم خوزستان نیز در فوتبال ایران بسیار پررنگ است. همچنین با توجه به جایگاه امروز فوتبال خوزستان باید سهم این استان در فوتبال کشور به صورت ویژه و واقعی دیده شود.

وی خطاب به فدراسیون فوتبال، گفت: انتظار داریم فدراسیون در فصل جدید لیگ برتر کشور در موضوعات مختلف به ویژه بخش داوری نگاه ویژه‌ای داشته باشد، هر چند که می‌دانم قطعا در این زمینه برنامه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: جا دارد از استاندار خوزستان بابت توجه و حمایت از ورزش خوزستان قدردانی کنم. اتفاقات خوبی در ورزش خوزستان از سرانه فضای ورزشی گرفته تا بحث میزبانی‌ها، دعوت شدگان به تیم‌ملی و کسب مدال‌های مختلف آسیایی و جهانی رخ داده است که این‌ها نوید می‌‌دهد که ورزش خوزستان در مسیر توسعه قرار دارد.

وی با بیان این‌که وزیر ورزش نیز نگاه ویژه‌ای به ورزش خوزستان دارد، عنوان کرد: با کمک‌های آقای سلطانی‌فر اتفاقات خوبی در بخش زیرساختی و نرم‌افزاری افتاده است؛ تکمیل ورزشگاه شهید جهان‌آرا، شهید سروندی اندیمشک، و مجدیان دزفول، نشان‌دهنده عزم و اراده وزارت ورزش در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خوزستان است.

حیدری بیان کرد: همچنین ساخت سالن 4500 نفری اهواز پس از 12 سال تعطیلی، با تدبیر استاندار و وزیر ورزش مجددا آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 98 این پروژه به اتمام برسد.

وی گفت: جا دارد از شرکت گروه ملی فولاد خوزستان، باشگاه فولاد، صنعت نفت آبادان و مدیرعامل نفت و گاز مسجدسلیمان بابت حمایت از چهار تیم لیگ برتری استان قدردانی کنم. همچنین باید به مردم خرمشهر بابت صعود تیم کارون اروند به لیگ یک و میزبانی خوب‌شان از جام حذفی تبریک بگویم. ان‌شاءالله سال آینده شاهد حضور تیم کارون اروند در لیگ برتر باشیم زیرا این ظرفیت وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌ کرد: همچنین باید از زحمات آقای طالقانی در چهار سال گذشته که منجر به این شد که هیات استان برای دو بار به عنوان هیات برتر کشور معرفی شود، قدردانی کنم. این برای خوزستان افتخار است. همچنین من از این‌که افراد برای حضور در مجامع انتخاب روسای هیات‌های استانی شرکت کنند، استقبال می‌کنم و از این کاندیدا و همچنین آقای دریکوندی که به عنوان یک خوزستانی احساس وظیفه داشت و در مجمع هیات فوتبال استان شرکت داشت، تشکر می‌کنم. این عزیزان جهت کمک به ورزش خوزستان، پا به این مجامع می‌گذارند.

وی با قدردانی از آقای تاج رییس فدراسیون فوتبال، گفت: هر زمان در خصوص موضوعات مرتبط با فوتبال استان، موضوعاتی را خدمت آقای تاج مطرح کرده‌ایم، او حمایت کرده است. او فصل گذشته زحمات زیادی را متحمل شد.

حیدری همچنین خطاب به دریکوندی کاندیدای معترض که عنوان کرد، چرا علت لغو مجمع هیات فوتبال خوزستان که قرار بود اردیبهشت‌ماه برگزار شود تاکنون گفته نشده است، خاطر‌نشان‌کرد: تاخیر در برگزاری مجمع، کاملا با اداره‌کل ورزش و جوانان استان هماهنگ شده بود و با توجه به مشکلاتی که ما داشتیم، نتوانستیم مجمع را برگزار کنیم. همچنین باید بگویم هیچ اختلافی بین اداره‌کل ورزش و جوانان خوستان و هیات فوتبال استان وجود نداشته است و همه باید به سمت پیشرفت حرکت کنیم تا در چهار سال آینده این هیات موفق عمل کند.

وی بیان کرد: از تمامی اعضای این مجمع به‌خاطر یکپارچگی و همدلی‌شان تشکر می‌کنم. برگزاری خوب مجمع باعث شد، خوزستان برای بار دیگر در فوتبال ایران سرافراز باشد. همچنین به آقای طالقانی که برای چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات فوتبال خوزستان انتخاب شد، تبریک می‌گویم و امیدوارم مانند گذشته با پیگیری‌های خود به دنبال احقاق حق تیم‌های خوزستانی و ورزشکاران آن از فدراسیون و دیگر نهادها باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان اظهار کرد: ان‌شاءالله همه برای موفقیت تیم‌ملی در جام جهانی دعا کنیم تا با کسب یک نتیجه خوب، در تاریخ ماندگار شود و شادی مردم ایران را در بر داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
همش خو شد تشکر
پس کی می‌خواد حمایت کنه
این وضع استقلال ، اون وضعه نفت مسجدسلیمان ، اینهم وضعه نفت آبادان
ببینید اصفهان و تبریز چه میکنند
حالا که انتخابات انجام شد الان نوبت عمل کردنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها