به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

مهدی: نفت مسجدسلیمان همچنان در خطر است

مهدی: نفت مسجدسلیمان همچنان در خطر است

خوزستان اسپورت- مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال گفت که هنوز ابهام از لیگ برتری بودن نفت مسجدسلیمان رفع نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سهیل مهدی مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ هفته گذشته از ارسال نامه‌ای به باشگاه نفت مسجدسلیمان و اخطار 10 روزه به نفتی‌ها بابت وضعیت مبهم مدیریتی این باشگاه خبر داد. پس از این نامه، اعضای جدید هیئت مدیره و هیئت مؤسس باشگاه نفت مشخص شدند.

سهیل مهدی در خصوص برطرف شدن خطر سقوط نفت به لیگ یک اظهار داشت: نمی‌توان گفت که خطر کاملاً برطرف شده است. همه اعضای هیئت مدیره و مدیران سابق باشگاه نفت استعفا کرده بودند و مالکیت باشگاه باید به مجموعه‌ای ذی‌صلاح و معتبر از لحاظ حقوقی واگذار شود.

وی ادامه داد: مدیران باشگاه نفت با سازمان لیگ تماس گرفته و گفتند که 90 درصد اعضای جدید هیئت مدیره جدید باشگاه منصوب شده‌اند. این موضوع به صورت شفاهی به ما اعلام شده است، اما هنوز به صورت کتبی چیزی دریافت نکرده‌ایم.

مسئول کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ با ابراز امیدواری برای حل مشکل مربوطه و حضور نفت مسجدسلیمان در هجدهمین دوره لیگ برتر گفت: ما پیگیر این موضوع هستیم و ان‌شاءالله مردم مسجدسلیمان، تیم خود را در لیگ برتر ببینند. ما دوست داریم این مشکل حل شود، اما مسئولان باشگاه نفت باید مراحل قانونی را طی و مدیران ذی‌صلاح مورد نظر خود را معرفی کنند تا ما در سازمان لیگ، حمایت‌های لازم را داشته باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
0
1
اقای مهدی ی مثال بختیاری میگه
همه ددو مو زن گگو
یعنی همه خواهر من زن داداش
متاسفانه همه دست اندرکاران فوتبال کشور انگار تیم نفت و مردم مسجدسلیمان خار چشمشان شده است که این طوری به دنبال ماده و تبصره میباشند تا نفت بیوفته
ولی نفت و گاز مسجدسلیمان بدون هیچ حق و حقوقی برای مردم این شهر در نظر بگیرند به راحتی پتروشیمی ها و پالایشگاهای شهرهای دیگر سرازیر میشود
و اینجا یک ضرب المثل دیگر میگه
جونم با ز گوشتس بیزارم ز پوستس
خجالت بکشین اقایان کم چوب لای چرخ نفت مسجدسلیمان بزارین
خشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
شما ضد بختیاری واین تیم هستین کا ملا مشخصه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها