به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
تعداد نظرات: ۵ نظر

مرفاوی: سوپرمن نیستم و نمی‌توانستم کاری کنم

مرفاوی: تست گیری نتیجه مثبتی نداشت

خوزستان اسپورت- سرمربی مستعفی استقلال خوزستان می‌گوید که با شرایط موجود نمی‌تواند به کارش در این تیم ادامه دهد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالصمد مرفاوی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص اختلافش با مسئولان باشگاه استقلال خوزستان گفت: پس از اینکه به عنوان سرمربی استقلال خوزستان انتخاب شدم، لیست بازیکنان مورد نظرم که دوست داشتم فصل آینده هم در تیم باشند، را به باشگاه دادم. برنامه‌های خودم را هم اعلام کردم و در تاریخ 5 خرداد از بازیکنان تست گرفتم که این تست‌ها نتیجه مثبتی نداشت. نتوانستم بازیکنانی را پیدا کنم که در حد بازی در استقلال خوزستان در لیگ برتر باشند.

وی افزود: با اینکه بازیکنی را در آن سه روز پیدا نکردم، باشگاه نظرش این بود که ما تیم فصل آینده را بر اساس انتخاب بازیکنان تستی ببندیم. این در حالی بود که از باشگاه خواسته بودم تا در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن را جذب کند و مسئولان باشگاه قبلاً اعلام کرده بودند در این زمینه همکاری لازم را خواهند داشت.

سرمربی مستعفی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: باشگاه از من خواست دوباره برای تست گرفتن به اهواز برگردم و قرار بود این کار دو سه روز پیش انجام شود، اما این موضوع را قبول نکردم. این اصلاً امکان پذیر نیست که استقلال خوزستان با بازیکنان تستی بسته شود و این در حالی است که باشگاه مبالغی را برای قرارداد بستن با بازیکنان در نظر گرفته بود که هیچ بازیکنی حاضر نمی‌شود با این مبالغ در استقلال خوزستان بازی کند.

مرفاوی گفت: جوانگرایی برای هر تیمی خوب است و امکان دارد یک مربی در تست گیری نهایتاً یک یا دو بازیکن را انتخاب کند، اما نمی‌توان با چنین شرایطی همه بازیکنان را جذب کرد. من هم سوپرمن نیستم که بتوانم یک نفره در تیم استقلال خوزستان نتیجه بگیرم و جذب بازیکن هم بسیار مهم است. با این شرایط نمی‌توانم در استقلال خوزستان کار کنم و این موضوعی است که به مسئولان باشگاه هم گفته‌ام.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
2
اقا صمد عزیز بنده یکی از منتقدینت بودم که چرا از روز اول قبول کردی با این مدیریت بی لیاقت همکاری کنی.
همان وقت همه مشکلات را گفتیم اما شما اصرار داشتی که استقلال صنعتی مشکل آنچنانی از نظر مالی ندارد. الان دیدی اقا صمد این مدیریت صادق نیست؟
شاید مثل جریان ویسی اقایان خواستند به شما هم بازیکن تحمیل کنند وقبول نکردی که اینطوری چوب لای چرخت گذاشتند.
بهرحال تصمیم درستی گرفتی و جای تحسین داره که حاضر نشدی تحت این شرایط ادامه بدی. باید این اقایان بفهمند لیگ حرفه ای نمیشود بازیکن تستی و محلاتی بازی داد و باید برنامه ریزی اصولی کنند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
2
پس دیدی ، ویسی سوپرمن بود
فراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
1
آقای محترم مصاحبه 1 ماه پیشت یادت میاد ؟ دیدی زود قضاوت کردی؟ من همون بودم واست کامنت گذاشتم گفتم بدون شناخت از تیم و قضاوت بدون شناخت نشاندهندگی عدم مدیریت هست . موفق باشید
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
1
شکسته نفسی نکن بابا.خوب مثل سوپر من اولین قرارداد فصل رو بستی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
1
0
یا خدا تورو این ماه رمضون خوزستانو از دست این غیر بومیها و بیغیرت ها نجات بده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها