به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

عکس/مدافع استقلال به فیفا شکایت کرد

عکس/مدافع استقلال به فیفا شکایت کرد

خوزستان اسپورت- مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان از این باشگاه به فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) شکایت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، موسی کولیبالی مدافع فصل گذشته تیم استقلال خوزستان به‌دلیل پرداخت نشدن مبلغ قراردادش از باشگاه استقلال خوزستان به فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) شکایت کرد.

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا با ارسال یک ایمیل شکایت موسی کولیبالی را به اطلاع مدیر سابق روابط بین‌الملل باشگاه استقلال خوزستان رساند و خواستار پاسخگویی رسمی مدیران باشگاه در این رابطه شد.

با به جریان افتادن پرونده شکایت موسی کولیبالی، تعداد پرونده‌های استقلال خوزستان در فیفا به چهار پرونده افزایش یافت تا مشکلات این تیم بحران زده‌ی خوزستانی بیش از پیش شود.

این در حالیست که مدیران و مالکان باشگاه استقلال خوزستان مبالغ قراردادهای اکثر مربیان و بازیکنان ایرانی تیم‌شان را نیز پرداخت نکرده‌اند و این موضوع نیز می‌تواند چندین پرونده شکایت داخلی در فدراسیون فوتبال ایران را به پرونده مالی آبی‌های جنوب اضافه کند.

در شرایطی که حدود 50 روز به آغاز فصل جدید لیگ برتر باقی مانده است، تمرینات استقلال خوزستان به‌دلیل استعفای سرمربی جدید و تمام شدن قراردادهای بازیکنان فصل گذشته تعطیل شده است.

متولیان باشگاه استقلال خوزستان تاکنون هیچ اقدام مؤثری برای رفع مشکلات این باشگاه انجام نداده‌اند و نگرانی هواداران فوتبال خوزستان بابت از دست رفتن سهمیه فوتبال این استان افزایش یافته است.

تصویر نامه ارسالی فیفا در خصوص شکایت موسی کولیبالی از باشگاه استقلال خوزستان را ملاحظه می‌کنید.

عکس/مدافع استقلال به فیفا شکایت کرد

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
تا دیرنشده باید فولاد جذبش کنه دفاع میانی توی لیگ برترکم داریم البته دفاع خوب
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها