به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

جابجایی هیجان‌انگیز؛ سکوهای داغ در لیگ هجدهم

جابجایی هیجان‌انگیز؛ سکوهای داغ در لیگ هجدهم

خوزستان اسپورت- نفتی‌های تهرانی که تماشاگری نداشتند، رفتند و جای‌شان را به نفت مسجدسلیمان دادند. نساجیِ پرهوادار هم جایگزی سیاه‌جامگان شد. اتفاقی که نوید ورزشگاه‌هایی پرتر و بازی‌هایی جذاب‌تر را در لیگ هجدهم می‌دهد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از نود، سقوط نفت تهران و سیاه‌جامگان همان اتفاقی بود که برای جذاب‌تر شدن لیگ باید رخ می‌داد. دو تیمی که روی هم رفته در مسابقات فصل‌شان به اندازه یک میزبانی تیمی پرهوادار، تماشاگر به ورزشگاه نمی‌کشانند. از دیدار برگشت این دو تیم که تا حدود زیادی سرنوشت تیم سقوط کننده به لیگ یک را مشخص می‌کرد فقط صد نفر استقبال کردند.

همزمان با سقوط این دو تیمِ کم‌تماشاگر، دو تیمی از لیگ یک به لیگ برتر اضافه شدند که بیشترین تماشاگران فصل را به خودشان اختصاص داده بودند. نساجی مازندران که با وجود 24 سال دوری از سطح اول فوتبال، هیچ وقت از تماشاگرانش فاصله نگرفت و در تمامی این سال‌ها ورزشگاه وطنی پرترددترین نقطه شهر بود.

دیگر تیم صعودکننده به لیگ برتر از مسجدسلیمان آمد؛ مهد فوتبال ایران. خوزستانی‌ها فوتبال را به هر چیزی ترجیح می‌دهند و هواداران نفت مسجدسلیمان هم قبلا در لیگ برتر نشان دادند که در زمان برگزاری بازی‌های تیم محبوب‌شان، جایی برای سوزن انداختن در ورزشگاه این شهر پیدا نمی‌شود. تمام ورزشگاه یک دست زردپوش می‌شوند و قرمز و آبی در آن‌جا معنا ندارد.

در فاصله سه مسابقه مانده به پایان لیگ یکِ فصل قبل، نفت مسجدسلیمان موفق شد نساجی را متوقف کند. نتیجه‌ای که امیدهای هواداران نساجی که از شمال کشور تا مسجدسلیمان رفته بودند را کمرنگ‌تر کرد. اتفاقی که باعث شد هواداران میزبان نزد نساجی‌چی‌ها بروند و به آن‌ها دلداری دهند.

هواداران نساجی هم در روز صعودشان، آن حرکتِ مسجدسلیمانی‌ها را فراموش نکردند و در بنری از آن تیم به عنوان «برادر» خود نام بردند. قبلا هواداران این تیم‌ها رابطه‌ خوب‌شان با تیم‌های پرهوادار دیگری مانند سپیدرود را هم به رخ کشیده بودند. اتفاقی که نشان می‌دهد یک فصل داغ فوتبال پیش روی است. لیگی پر از تیم‌های پرهوادار و دوست‌داشتنی.

جابجایی هیجان‌انگیز؛ سکوهای داغ در لیگ هجدهم

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
افشین کهیش
|
Germany
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
1
زنده باد ایول
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
1
در این اوضاع بی پولی و نداشتن اسپانسر این دو تیم به احتمال زیاد دوباره سقوط خواهند کرد که ایشالله چنین نشه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها