به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۳۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

عبدالله‌زاده: نیمکت‌نشینی فولاد باعث خط خوردنم شد

عبدالله‌زاده: نیمکت‌نشینی در فولاد باعث خط خوردنم شد

خوزستان اسپورت- احمد عبدالله‌زاده اعتقاد دارد اگر در ترکیب ثابت فولاد قرار می‌گرفت می‌توانست یکی از مسافران روسیه باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، احمد عبدالله‌زاده در گفت‌وگو با سایت برنامه 90 درباره حضور در لیست 35 نفره کارلوس کی روش می‌گوید: باتوجه به عملکردم در لیگ انتظار داشتم به تیم ملی دعوت شوم. من کاملا آماده و از شرایط ایده‌الی برخوردار بودم. خدا را شکر در لیست 35 نفره کارلوس کی‌روش قرار داشتم، اما متاسفانه در لیست نهایی جام جهانی اسم من خط خورد. از این موضوع خیلی ناراحتم ولی برای تیم ملی در مسابقات جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این سوال که انتظار خط خوردن از تیم ملی را داشت یا خیر؟ گفت: نمی‌شود گفت انتظار داشتم. اما با توجه به اتفاقاتی که در باشگاه برایم به وجود آمد و نیمکت نشینی های مداوم این انتظار می‌رفت که در لیست کی‌روش قرار نگیرم. ولی از لحاظ کیفیت بازی‌هایم برای تیم ملی و علاقه‌ای که کی‌روش به من داشت این انتظار بود که از تیم ملی خط نخورم. از یک جهت دیگر بازیکنان آماده و خوبی هم پست من در تیم ملی بودند که در نهایت منجر به عدم حضور من در لیست مسافران جام جهانی شد.

او در ادامه گفت: انشاءالله تیم ملی در جام جهانی موفق باشد و بتواند به مرحله بعد صعود کند. من هم تمام تلاش خودم را می‌کنم تا بتوانم در جام ملت‌های آسیا حضور داشته باشم و به تیم ملی کشورم کمک کنم.

عبدالله‌زاده در مورد عکس العملش بعد از خط خوردن از تیم ملی اظهار داشت: برایم خیلی سخت بود. در حال حاضر تمام فکر و ذکرم پیش بچه‌های تیم ملی است و دوست داشتم کنار بازیکنان باشم. اما فوتبال است با هزار اتفاق غافلگیر کننده و باید پذیرفت.

وی افزود: مهم افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی است. اگر این افتخار را داشته باشم، همانند یک سرباز در خدمت تیم ملی کشورم هستم. اگر هم اینگونه نبود، برای تیم ملی دعا می‌کنم و آرزوی موفقیت دارم.

هافبک فولاد خوزستان در خصوص لیست نهایی کارلوس کی‌روش گفت: در این مورد نمی‌توانم نظر بدهم. به هرحال نظر مربی تیم ملی است و به بازیکنانی که به ارنج و سیستمی که مدنظرش خودش است، نیاز دارد. معتقدم بازیکنانی که اکنون در تیم ملی حضور دارند حقشان است و در این خصوص به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم.

وی درباره این که چه اتفاقاتی در باشگاه باعث خط خوردنت از تیم ملی شد؟ تصریح کرد: من بازیکن تیم ملی بودم، انتظار داشتم وقتی به تیم باشگاهی‌ام می‌آیم بازی کنم و شرایطی که یک بازیکن ملی‌پوش در باشگاه نیاز دارد برایم فراهم باشد. متاسفانه به هر دلیلی نشد که بتوانم بیشتر بازی کنم. با توجه به صحبت‌های کی‌روش که می‌گفت باید همیشه بازی کنی و نیاز بود که در ترکیب تیم باشم، اینگونه نشد و برای فیکس بازی کردنم شرایطی مهیا نشد.

عبدالله زاده در مورد عملکردش در فصلی که گذشت، گفت: فصل موفقی را سپری کردم و از عملکرد خودم راضی هستم. هرچند می‌توانستم بهتر از این هم باشم. حتی می‌توانستم با عملکردم در فصلی که گذشت جزو مسافران جام جهانی باشم.

وی در مورد پیشنهادات دیگر تیم ها برای فصل بعد، اظهار داشت: پیشنهادهای خوبی هم از سوی باشگاه‌ها دارم.  با تیم‌های بزرگ پایتخت صحبت هایی شده است و در آینده به صورت جدی بررسی خواهم کرد، در آینده مشخص خواهد شد چه تصمیمی خواهم گرفت.

او در مورد اینکه فکر می‌کنی با توجه به درخششی که داشتی شانس لژیونر شدن داشته باشی تصریح کرد: حضور در یکی از لیگ‌های معتبر خارجی در اولویتم قرار دارد. چند پیشنهاد از تیم‌های خارجی دارم که در حال مذاکره‌ام. ابتدا چند پیشنهاد خارجی را بررسی کرده و شرایط مالی لیگ‌های خارجی را می‌سنجم اگر شرایط مناسب بود که می‌روم، در غیر این‌صورت پیشنهادهای داخلی را بررسی می‌کنم.

عبدالله زاده درباره این سوال که برای بستن قرارداد از باشگاه فولاد با شما صحبتی شده یا خیر؟ گفت: تا کنون خیر، شاید به دلیل انتخاب مدیرعامل باشگاه فولاد است که جدیدا این انتخاب انجام شده است. ولی تا الان از باشگاه فولاد  کسی با من برای تمدید قرارداد صحبتی نکرده است.

وی در پایان گفت: تشکر ویژه‌ دارم از همه‌ هواداران‌ خوزستانی‌ مخصوصا‌ً هوادارانی‌ که‌ در سخت ترین شرایط ما را تنها‌ نگذاشتند. انشاءالله چهار نماینده فوتبال خوزستان در فصل آتی نماینده شایسته ای برای این مردم ورزشدوست باشند تا بتوانند‌ جواب‌ زحمات و محبت‌های‌ هواداران را‌ با نتایج خوب و بازی‌های زیبا بدهند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
4
محروم‌ شدن احمد هم بخاطر تصمیمات غلط و اشتباه پورموسوی بود وقتی میگیم فولاد یه مربی بزرگ میخواد دقیقا منظورمون اینه یعنی بازیکنهای ملی پوش باید زیادتر بشن نه کمتر مطمئن باشید اگر یک مربی بزرگ بالا سر تیم بود ما غیر از احمد یک یا دو نماینده دیگه هم در جام جهانی داشتیم. ولی باوجود یه عده بیسواد باید از این مهم محروم باشیم.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
4
ضررهایی که کادر فنی پارسال به فولاد زد تا چند سال قابل جبران نیست
فولادی تا ابد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
3
1
علاوه بر نیمکت نشینی ،خودت هم خیلی از خودت ضعف نشون دادی و نشون دادی بازیکن قوی نیستی
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
4
درود بر احمد عبدالله زاده بازیکن باتعصب و باغیرت فولادی. احمد جان تو و چند بازیکن اصیل فولادی پارسال مورد ظلم قرار گرفتید چون شما جزو باند اقای سرمربی نبودید . همون بازیکنهایی که فیکس بازی میکردن اکثرشون الان از هیچ تیمی پیشنهاد ندارن و دارن بازار گرمی میکنن که خودشونو دوباره به فولاد تحمیل کنن. احمد جان بنظرم پیشنهادات خارجی را در اولویت قرار بده همون تیم یونانی که دعوتنامه فرستاد اگر پورموسوی و اژدری میذاشتن بری یونان الان جزو تیم ملی میرفتی روسیه . اما بهرحال ناامید نشو و حقت رو از این فوتبال بگیر
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
4
واقعا راست میگه پورموسوی با بازی ندادن عبدالله زاده در واقع با خودش لج کرد و تیمی که چند هفته به صدر هم رسید را راحت جایگاهش را متزلزل کرد و دستش از سهمیه خالی ماند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
3
انصافا عبدالله زاده یک هافبک دفاعی منسجم است که بازی حریف را می تواند تخریب کند و فولاد در این پست باید او و مریدی و عاشوری را حفظ کند و درباره ی مربی فولاد هم می توان گفت پورموسوی و ویسی هردو مربیان خوب و زحمت کشی هستند اما هردو از لحاظ فنی در یک سطح با کمی بالا پایین هستند ولی این را نباید فراموش کرد فولاد پرافتخارترین تیم جنوب کشور است و بهترین ساختار و آکادمی را دارد و هوادران آن سهمیه آسیایی را کمترین خواسته خود می دانند پورموسوی و ویسی در تیم های کم هوادار و کم توقع عالی کار می کنند اما بدرد تیم بزرگ فولاد خوزستان نخواهد خورد فولاد باید سرمربی داشته باشد که هم بار فنی بالا و هم شخصیت تیم بزرگی چون فولاد راداشته باشد
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
2
متاسفانه در فوتبال ایران زدوبند و روابط جای ضوابط را گرفته است وگرنه کدام مربی عاقل بازیکن ملی پوشی مثل عبدالله زاده رو فدای بازیکن ضعیفی مثل سالاروند می کنه
خوزستان برزیلته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
1
1
اقای بهنام بنده با نظرت موافق نیستم .
درسته که پورموسوی احمد رو گذاشت رو نیمکت؟اما وجدانن بازیکنی که تیم ملی بازی میکنه؟نباید یک پاس گل در کل بازیها بده و یا حداقل یه گل یا یک شوت به دروازه
پس خواهشا علکی بازیکن رو گنده نکنید ..ایشان بالاتر از ۲۳ بازی باری فولاد انجام داد اما دریغ از یک حرکت درست .
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
2
پورموسوی و اژدری زاده نمی توانند بدون شک و تردید در سواستفاده از راه آوردن بازیکن باشند. نحوه جذب بازیکن در سال گذشته بسیار شک برانگیز بود.
از نمونه سو استفاده های هنگفت مالی میتوان پرونده قرارداد کرمی و زلیکانی را مورد ظن قرار داد و شک کرد
رفتار اژدری باعث تفکرات و سو ظن هاست
Hassan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
1
1
حیف شد عبدالله زاده نرفت جام جهانی باند بازی کردن پورموسوی به چندتا از بازیکنان خوب و جوان ضربه زد انشالله فصل آینده با یک مربی خوب جبران میشه..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
2
بايد نمره بيست به اين بی لیاقتها اژدري وپور موسوي داد چون فوتبال عبدالله زاده را داغون كردن
موسوي شادكان
فولاد عشق است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
2
سلام خوزستان اسپورت
راست است حسین فرکی سرمربی فولاد شده؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه
سلام
خیر؛ صحت ندارد.

فولاد عشق است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
2
سلام خوزستان اسپورت
راست است حسین فرکی سرمربی فولاد شده؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه
سلام
خیر؛ صحت ندارد.

حامد
|
Netherlands
|
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
1
1
امسال همین طور ذخیره بسلامتی موسوی بابا برو به زلیکانی رو بزن شاید شفاعت کنه تورا پیش موسوی خخخخخخ
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها