به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

تست گیری استقلال خوزستان متوقف شد

تست گیری استقلال خوزستان متوقف شد

خوزستان اسپورت- تمرینات انتخابی و تست گیری تیم فوتبال استقلال خوزستان متوقف شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از انتخاب عبدالصمد مرفاوی به‌عنوان سرمربی استقلال خوزستان، چند جلسه تمرین انتخابی و تست گیری زیر نظر این مربی از تعدادی بازیکن فصل گذشته تیم‌های لیگ دسته دوم و سوم و لیگ‌های استانی انجام شد.

با توجه به اینکه استقلال خوزستان باید در لیگ حرفه‌ای به میدان برود و نیاز به بازیکنانی در سطح این رقابت‌ها دارد، تست گیری از بازیکنان لیگ‌های آماتوری متوقف شده است تا تکلیف تیم آبی‌پوش جنوبی برای فصل آینده مشخص شود.

قراردادهای اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان اصلی فصل گذشته استقلال خوزستان به پایان رسیده است و این نفرات در آستانه انتقال به سایر تیم‌ها هستند. بازیکن جدیدی هم برای فصل جدید خریداری نشده و همین موضوع سبب شده است تا استقلال خوزستان تقریبا خالی از مهره‌های باتجربه برای کارزاری سخت همانند لیگ برتر باشد.

از طرفی هم تاکنون وضعیت مالی و بودجه باشگاه استقلال خوزستان به‌دلیل ناتوانی مالی شرکت گروه ملی فولاد اهواز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مدیران باشگاه مطالبات فصل گذشته مربیان و بازیکنان را پرداخت نکرده‌اند و همین امر می‌تواند مانع از ثبت قراردادهای رسمی با نفرات جدید شود.

باید دید وضعیت نابسامان تیم استقلال خوزستان در روزها و هفته‌های آینده به کجا خواهد انجامید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
2
مشکلی نیست آقایی که به عنوان اینجت علی دایی برای مذاکره به ترکیه رفته بود خودش سه چهار تا بازیکن بنجل به تیم تزریق می کنه
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
3
خداوکیلی تیمای اصفهانی و تبریزی رو نگاه کنید اونوقت ما دلمون به این خوشه که 4 تا تیم تو لیگ برتر داریم، اصلا باشگاههای ما انگار قرار مراسم سالگرد یه پیرمرد برگزار کنند اینقد بیخیالن، نه برنامه ای، نه سرمربی، نه بازیکنی، فکر کنم امسال دو تا تیم رفتنی حتما از خوزستان هستند.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
2
احتمالا اقای آبراموویچ پول نداشته برای مرفاوی بلیط هواپیما اوکی کنه بیاد اهواز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
1
طبق اخبار و شنیده ها انگار واگذاری کارخانه قطعی شده و جدایی مرفاوی از استقلال خوزستان قطعی است فکر کنم تست گیری را راه انداختن برای درآمدزایی و ضربه مهلکی به تیم زدند تیمی که دروازه بان و دفاع هاش جداشدند و کاپیتانش با سایپا داره مذاکره می کنه باید تو لیگ چطور حاضر بشه مرفاوی و سلطانی شما عامل بدبختی این تیم هستید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها