به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

سلطانی: اولویت باشگاه جذب بازیکنان بومی است

سلطانی: اولویت باشگاه جذب بازیکنان بومی است

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد اولویت این باشگاه شناسایی و جذب بازیکنان بومی خواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، امیر سلطانی درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از انتخاب صمد مرفاوی به عنوان سرمربی اظهار داشت: مرفاوی به اهواز آمده و کارش را شروع کرده است. فعلا مرحله نخست تست‌گیری از بازیکنان لیگ یکی برگزار شده و قرار است شنبه مرحله دوم این کار انجام شود. در کل قرار است باشگاه در 4 مرحله از بازیکنان تست بگیرد.

وی راجع به اینکه گفته می‌شود مالکیت گروه ملی به بانک ملی واگذار شده، گفت: این مسائل هیچ ارتباطی به باشگاه ندارد و به سیستم مدیریتی کلان گروه ملی و بانک ملی برمی‌گردد. باشگاه کار خودش را انجام می‌دهد و تصمیماتی که تاکنون گرفته شده کماکان پابرجا خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا با بازیکنان تسویه حساب شده است یا خیر، عنوان کرد: فعلا به کارخانه درخواست داده‌ایم تا بتوانیم به بازیکنان پرداختی داشته باشیم و با آنها تسویه حساب کنیم.

سلطانی در خصوص اظهارات عبدالله ویسی که گفته بود او مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان نیست، عنوان کرد: من هیچ نظری درباره حرف‌های ایشان ندارم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در واکنش به اینکه آیا مرفاوی لیست بازیکنانش را در اختیار باشگاه گذاشته است، خاطرنشان کرد: مرفاوی لیستی به ما ارائه نداده و فعلا کار‌های تست‌گیری در حال انجام است تا ببینیم در این مرحله چه بازیکنانی به تیم اضافه می‌شوند. اگر بازیکنان مورد نیاز از این تست‌ها تامین شود که هیچ، در غیر این‌‌صورت از مرفاوی لیست خواهیم گرفت تا برای جذب بازیکن اقدام کنیم. امسال هدف‌مان این است که به بازیکنان بومی خوزستان فرصت دهیم تا این شانس را داشته باشند که خودشان را نشان دهند و در صورت اثبات توانایی‌های‌شان به تیم راه پیدا کنند و در ادامه به باشگاه‌های دیگر بروند تا برای باشگاه نیز درآمدزایی داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در رابطه با جدایی برخی از بازیکنان این تیم از جمله یونس دلفی گفت: تاکنون هیچ درخواست کتبی‌ برای هیچ بازیکنی به باشگاه نیامده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
3
استقلال خوزستان هم قدم در راه استقلال اهواز گذاشت ...
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
3
اقای سلطانی شما که نه عرضه داری بازیکنهای پارسال رو حفظ کنی نه حاضری یک ریال پول بدی بازیکن جدید بخری چه اصراری به نابودی تیم داری؟ هدفت از موندن چیه؟ اگر میخای بازیکنهای خودتو به تیم تحمیل کنی مشکلی نیست اقا باشگاه رو تحویل بده هرکس سرمربی شد 3-4 تا بازیکن ازت میگیره بخدا این جنایته سهمیه استان رو نابود کنی بخاطر منافع شخصی خودت
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
3
نثار روح استقلال خوزستان رحمه الله من یقرا الفاتحه مع الصلوات.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
3
از خدا میخوام جواب نامردی هاتون نسبت مردم خوزستان رو ب بدترین حالت بده...
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
3
تیمی که پول نداره تکلیفش معلومه ؛ رفتن بازیکنان با تجربه و مخصوصا شیخ ویسی از تیم ضربه بزرگی به تیم خواهد زد . این درست که ما دوست داریم بازیکنان بومی استان در تیم باشند ولی نه اینکه بخاطر بی پولی تیم به یک بی تجربه دسته یک یا دو تبدیل بشه و بشیم زنگ تفریح تیم های دیگر بعد هم سقوط به لیگ یک ؛ معمولا یک تیم حرفه ای ۹۰٪ بازیکنان اصلی را حفظ می کند و ۱۰٪ تست گیری از جوانان و تیم های رده پائین تر انجام می گیرد در غیر اینصورت ریسک بسیار دارد آقای ویسی هم که دیگر نیست ؛ فکر کنم بقیه تیم های لیگ برتری غیر خوزستانی خیالشون راحت شده که این فصل سقوط نخواهند کرد . بنظر میاد مسئولین اس خوزستان بخاطر عدم توانایی مالی در تیم داری این فصل طبق ضرب المثل سنگ مفت گنجشک مفت عمل می کنند یعنی اینکه اگر بازیکنان بی هزینه و بی نام و نشان جدید توانستند تیم را در لیگ برتر نگه دارند که چه بهتر اگر هم نتوانستند خیالشون نیست که برن لیگ یک ؛ پول کجا بوده که تیم داری کنند ! ولی این عین بی عدالتیه ؛ تیم اس تهران داره با پول مردم جهت نگهداشتن تیام سر میلیون ها دلار با تیم کویتی چونه می زنه اونوقت اس خوزستان که روی نفت خوابیده از بی پولی ؛ مربی و بازیکناش جدا میشن !
عبدالهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
شما را چه به مدیریت و باشگاه داری ؟
فوتبال حرفه ای دیگه بازیکن بومی و غیر بومی نمی شناسد
این سخنان ناپخته برای ناتواتی در حفظ بازیکنانی چون شیخ ویسی و جذب بازیکنان مورد نیاز تیم بیان شده و بس
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها