به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۳۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

شیخ‌ویسی: تا هفته آینده تیمم را مشخص می‌کنم

شیخ‌ویسی: تا هفته آینده تیمم را مشخص می‌کنم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان اعلام کرد که تا یک هفته آینده تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، وحید شیخ‌ویسی در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: قرارداد من با استقلال خوزستان تمام شد و از این تیم جدا شدم. الان هم چند پیشنهاد خوب دارم و تلاش می‌کنم تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشم. فکر می‌کنم تا یک هفته آینده تیم جدیدم را مشخص کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اولویت خاصی برای انتخاب تیم فصل آینده‌اش دارد، خاطر نشان کرد: من دوست دارم در تیمی بازی کنم که آرامش داشته باشم و دیگر مشکلات چند سال اخیر را احساس نکنم. باید یک تیم خوب و باشخصیت را انتخاب کنم و امیدوارم بهترین انتخاب ممکن را انجام دهم.

دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد اینکه تکلیف طلبی که از استقلال خوزستان دارد به کجا رسید، تصریح کرد: قرار شد تماس بگیرند تا با هم صحبت کنیم، اما این اتفاق رخ نداده است. بعد از اینکه تیمم را انتخاب کردم تصمیم می‌گیرم که در این زمینه چه اقدامی انجام دهم تا پولم را بگیرم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
1
اقای شریف بدو. بدو اولین کار منطقی رو انجام بدید. شیخ ویسی تو دروازه باشه خیال فولاد ۵۰٪راحت میشه. حیفه بره یجا دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
اقای شریف بهترین دروازبان ایران واقعا حیفه بره یجا دیگه این دروازبان خدمت زیادی در فصل گذشته به مردم خوزستان انجام داد و بعنوان هواداران فولادی واقعا ما دوست داریم شیخ ویسی را با پیراهن فولاد ببینیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها