به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

مرفاوی: تا زمانی که بخواهند به کارم ادامه می‌دهم

مرفاوی: تا زمانی که بخواهند به کارم ادامه می‌دهم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مسوولان از من جایگاه خاص و کسب سهمیه نخواستند و تنها خواستند که استقلال خوزستان فصل آینده شرایط جدولی خوبی داشته باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالصمد مرفاوی در خصوص آغاز فعالیت خود در تیم فوتبال استقلال خوزستان، اظهار کرد: کار ما از شنبه هفته جاری با تست‌گیری آغاز شد که این برنامه طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده نیز انجام خواهد شد. بیشتر بازیکنانی که استعداد داشته باشند، سر تمرین حاضر می‌شوند و اگر واقعا این حق را داشته باشند که بتوانیم از استعداد آن‌ها استفاده کنیم، آن‌ها را به باشگاه معرفی خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که برای بستن تیم، هم بازیکنان بومی و هم غیربومی مدنظر هستند، ادامه داد: در حال حاضر نگاه ما به بازیکنان بومی است که بتوانند به ما کمک کنند و عرق خوزستانی داشته باشند. به هر حال این نفرات باید شرایط فنی مدنظر ما را داشته باشند تا در نهایت بتوانیم همراه با آن‌ها در لیگ برتر شرایط خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا هنگام عقد قرارداد، مسوولان باشگاه جایگاه خاصی را برای فصل آینده از شما درخواست داشتند؟ گفت: خیر، نه جایگاه خاصی و نه سهمیه از من خواستند. تنها خواستند که استقلال خوزستان فصل آینده شرایط جدولی خوبی داشته باشد.

وی در ادامه در خصوص مشکلات مالی استقلال خوزستان، عنوان کرد: طبیعتا مشکلات مالی کار را سخت می‌کند و این انتظار می‌رود که مسوولان به تیم کمک کنند. درست است که این تیم خصوصی است ولی باز هم می‌توان به یک مالک خصوصی برای تیم‌داری کمک کرد تا آن تیم شرایط بهتری پیدا کند. اینأ‌که تیم از سوی مسوولان و مردم خوزستان حمایت شود، بسیار مهم است. تنها حمایت مالی مدنظر نیست و نیاز است که تمام مردم به صورت مسنجم و همدل کنار تیم باشند.

مرفاوی در پاسخ به این سوال که آیا شما لیست بازیکنان ورودی و خروجی را به باشگاه ارائه داده‌اید؟ گفت: در حال حاضر تنها یک لیست که شامل بازیکنان مدنظر از سال گذشته هستند را به باشگاه ارائه دادم ولی لیست بازیکنان جدیدی که قرار است به تیم اضافه شوند را هنوز به باشگاه نداده‌ام و در همین هفته این‌کار را انجام خواهم داد. ما ابتدا باید داشته‌های فعلی‌مان را بسنجیم و بعد در هر پستی که نیاز به بازیکن داشتیم، اقدام به جذب بازیکن کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که بیشتر بازیکنان تیم قراردادشان با باشگاه تمام شده است و بازیکن آزاد محسوب می‌شوند و برای ماندن و رفتن حق انتخاب دارند، پیش‌بینی می‌کنم که شاید خروجی بسیاری داشته باشیم ولی باز هم باید ببینیم چه نفراتی تمایل دارند با ما ادامه دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان‌کرد: من همیشه به موفقیت امیدوار بوده‌ام و ان‌شاءالله بتوانیم در استقلال خوزستان نیز تیم خوبی را برای فصل آینده آماده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که شما در دوران مالکیت آقای موسوی با این باشگاه قرارداد بستید و این پیش‌بینی می‌شود که مالکیت باشگاه تغییر کند و بر این اساس نیز گفته می‌شود که حضور شما در استقلال خوزستان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، خودتان این موضوع را چطور می‌بینید؟ گفت: همه مربیان یک روز می‌آیند و یک روز می‌روند. در این فوتبال نه مدیر، نه مربی و نه بازیکن همیشه ماندنی نیستند و فوتبال ما ثبات ندارد. این موضوع تنها شامل حال استقلال خوزستان نمی‌شود و برای تمام تیم‌ها است؛ یک مدیر با یک مربی کار می‌کند و ممکن است آن مدیر برود و مدیر جدید دیگر نخواهد با آن مربی ادامه دهد. یعنی این امر طبیعی است.

مرفاوی افزود: به هر حال تا زمانی‌که باشم و مسوولان هم حضور داشته باشند و بگویند که کار کن، من هم به کارم ادامه می‌دهم. این‌که بعد چه اتفاقی می‌افتد را دیگر نمی‌دانم. به هر حال این تغییرات همیشه وجود دارد.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
1
مشخص هست آقا صمد خیلی اهل مصاحبه است واز این حرف زدنش مشخص هست ایشان و مالک هردو رفتنی است
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
1
والا هیچکس دوست نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
1
آقا صمد مشخص شد که شما را آوردند که کارنامه موفق شما را تکمیل کنند به شما میگن مربی سقوط واستاد مسیر لیگ برتر به لیگ1 خوب ویسی راننده این جاده نبود شما را آوردند که عمری توی این جاده هستید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها