به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

بابادی: وضعیت فکری تا فردا مشخص می‌شود

بابادی: وضعیت فکری تا فردا مشخص می‌شود

خوزستان اسپورت- مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت که این باشگاه مشکلات زیاد و زمان کمی پیش روی خود دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، کیوان بابادی در مورد انتخابش به‌عنوان مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان و اینکه اعضای باشگاه نفت پیش‌تر گفته بودند که انتصاب مدیرعامل باشگاه به اسپانسر احتمالی باشگاه واگذار خواهد شد، به خبرنگار باشگاه خبرنگاران تسنیم گفت: به صورت شفاهی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم که این حکم در روزهای آینده رسمی خواهد شد.

وی ادامه داد: وقتی شنیدم که قرار است ابتدا اسپانسر و سپس مدیرعامل باشگاه انتخاب شود، تعجب کردم. معمولاً مدیران عامل باید برای تیم اسپانسر تعیین کنند. شرکتی که بخواهد مدیرعامل و هیئت مدیره تعیین کند، مالک باشگاه است! به‌هر حال هیئت مدیره قبلی باشگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهد. ما مشکلات زیاد و زمان کمی داریم و در فرصت مناسب برای تعیین هیئت مدیره تصمیم‌گیری خواهد شد. به دلیل شرایط نابسامان اقتصادی، اسپانسری حاضر نمی‌شود پا پیش بگذارد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه شرکت‌ها وارد حوزه‌ای می‌شوند که سرمایه‌شان را برگرداند، تصریح کرد: شرکت‌های نفتی و غیرنفتی برای حمایت از تیم، برای شرکت نفت شرط گذاشته‌اند که پروژه‌ای به آنها بدهد تا این اسپانسر درآمدی داشته باشد و هزینه تیم را بدهد. این شرط برای هیچ مدیر و حتی وزیر نفت مقدور نیست. اکنون به دنبال راهکارهای دیگری هستیم و برنامه‌های مردم‌محور را پیگیری می‌کنیم.

«می‌خواهیم از توان سرمایه‌داران مسجدسلیمان و ظرفیت نفت استفاده کنیم»، بابادی ضمن بیان این جمله، خطاب به هواداران نفت مسجدسلیمان گفت: از مردم مسجدسلیمان و هواداران تیم می‌خواهم صبر و حوصله داشته باشند و مطمئن باشند تیمی در شأن شیران زاگرس راهی لیگ برتر می‌کنیم. از آنها می‌خواهم به گمانه‌زنی‌ها و شایعات توجه نکنند.

وی در مورد مذاکره با محمود فکری سرمربی نفتی‌ها و اینکه گفته می‌شود سیاوش بختیاری‌زاده و مجید باقری‌نیا گزینه‌های باشگاه نفت پس از فکری خواهند بود، خاطرنشان کرد: امروز (یکشنبه) یا فردا جلسه‌ای با فکری خواهیم داشت و امیدوارم خیلی سریع به جمع‌بندی برسیم. اگر در هر شرایطی با فکری به توافق نرسیدیم، یک سرمربی با رزومه خوب و قوی به مسجدسلیمان می‌آوریم. نفت هواداران زیادی دارد و ما باید پاسخگوی آنها باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
2
حرفات کاملا منطقی بودن تا ببینیم در عمل چیکار میکنید
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
2
0
این بنده خداخوشم نمیدونه چراگذاشتنش مدیر عامل نفت!!عجب وضعی شده.اوضاع نفت خیلی خرابه .فقط اسممون شیرانه زاگرسه وگرنه درحده ...هم مدیریت نداریم.اگه فکری نشد فقط ویسی به دردمون میخوره آخه باقری نیا وبختیاری زاده روکه تیمای لیگه دو هم نمیخواد چه برسه به لیگ برتر.فبااین وضعیت میخوایم جلوی پرسپولیس وسپاهان واسقلال وفولاد بازی کنیم؟؟؟؟؟!!خدابه خیربگذرونه
پاسخ ها
ایمان منجزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
آقا امید راجب باقری نیا باهات موافقم استاده سقوط تیمهاست پارسال پاس همدان رو برد دسته سه. قبلا هم که نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود کرد با زدوبند اومد سرمربی نفت شد تیمو بدبخت کرد همون نیم فصل اول سقوطمون حتمی شد.
سعادت naft Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
2
ضمن تبریک و درود خدمت مدیرعامل جدید خواهشن جناب کیوان خان بابادی ازتمام توان و ظرفیت خود و استان و مردان بزرگ استفاده کنید همه مردم ازمشکلات مالی و سرمایه ای باخبر هستن نر اینکه در شرایط سخت ودشوار مدیریت و توان خودتانت را به نمایش بگذارید ما مردم و هواداران از شما و هیت مدیره تمام قد حمایت خواهیم کرد انشالا موفق . موعیدباشد
شهني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
3
اقاي اميد خان
سياوش خان بختياري كاشف وحيد اميري. ميلاد ميداوودي. حميد بوحمدان. عباس عسكري. گودرز داوودي وووووو
كدام مربي بعد از سياوش خان نصف يك بازيكن تحويل مسجد سليمان داد
MiSiiii
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
2
آقای شهنی چیزی که مشخصه اینه که یک عده دلال مربی نما که به سایت معروف و‌ بعضی رسانه های زرد وصل هستند و در حرف و شعار همین رسانه ها جزء پاک ترین ها هستند و در اصل دلالند! و هر ساله با سیاه نمایی و ساده لوحی مدیران صاحب تیم هستند و عملا هیچ کلاسی ندارند و بواسطه همان رسانه ها اینها برخلاف واقعیت، بهترین و پاکترینند و باقی مربیان و استعدادها باید پشت چراغ قرمز آقایان و مدیران سایت گرا و زرد نما بمانند!!! و همه فاسدند بجز همان چند مربی معلوم الحال!!!!
مربیانی که بجز یکی دو مورد هر جا بودند تاریخ را سیاه کردند و افتضاحشان با هیچ پاک کنی پاک نشد و نمیشود!!!!
سیاوش بختیاری زاده بقول شما چهار بازیکن مثل میداوودی و وحید امیری و عسکری و... از خود بجا گذاشت.... دیگران چه کردند؟؟؟؟؟!!!!!
چه گلی به سر تیمهای میلیاردی زدند که به سر ما بزنند!!!!
خواهشا نگذارید دلالها برای ما تصمیم بگیرند!
محمود فکری عالی ست چون زحمت کشیده ولی اگر توافق نکرد با توجه به وقت کم سیاوش عاقلانه ترین گزینه است....
افشین کهیش
|
Netherlands
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
1
با سلام
وای شیر داته باقرنیا رو نیاری
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
1
1
هرکی غیرازفکری یاویسی مربی نفت بشه سقوط میکنه شرط میبندم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها