به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

کولیبالی: در استقلال خوزستان فقط دروغ شنیدم

کولیبالی: در استقلال خوزستان فقط دروغ شنیدم

خوزستان اسپورت- مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من از چند تیم پیشنهاد دارم، ولی دوست دارم به سپاهان برگردم.

به گزارش خوزستان اسپورت، موسی کولیبالی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در مورد فصل پرفراز و نشیبی که با استقلال خوزستان سپری کرد، اظهار داشت: امسال فقط در استقلال خوزستان دروغ شنیدم و اذیت شدم. هیچکدام از وعده‌های مدیرعامل و مالک باشگاه استقلال خوزستان عملی نشد و هیچکدام را انجام ندادند. کار من با این باشگاه تمام شده، اما قطعا از طریق قانون پیگیر مطالبات خود خواهم بود. چند پیشنهاد لیگ برتری از اصفهان و تیم‌های تهرانی دارم و از کشور‌های عربی هم یکی، دو پیشنهاد دارم.

وی افزود: فعلا در کشورم هستم و هنوز تصمیم جدی نگرفتم، اما قطعا دیگر به استقلال خوزستان برنخواهم گشت و کار من با این تمام شده است. فقط این را باید بگویم که من را اذیت کردند و بس! خودم دوست دارم بازهم اگر قرار است در لیگ ایران بازی کنم به سپاهان برگردم چون خاطرات خوبی از آنجا دارم و اشتباه کردم که این تیم را رها و به استقلال خوزستان برگشتم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
1
متاسفانه تمام پول نفت استان خوزستان داره تو استانهای دیگه خرج میشه کولیبالی حق داره اینو بگه اونجا پولشو نقددادن از نفت خوزستان حتی پول نفت خودمونو خرج خوزستان نمیکنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها