به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ March 2024 19
کد خبر: ۲۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

تصمیم عجیب ملی‌پوش خوزستانی بعد از محرومیت

تصمیم عجیب عبدولی بعد از محرومیت یک‌ساله

خوزستان اسپورت- سعید عبدولی کشتی‌گیر ملی‌پوش خوزستانی که در پی درگیری ایجاد شده در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی با محرومیت یک‌ساله مواجه شد، در مصاحبه‌ای از تصمیم جدیدش برای ورود به ورزش تلفیق هنرهای رزمی MMA پرده برداشت.

سعید عبدولی که چند مدال جهانی و المپیک را در کارنامه‌اش دارد، درباره ورود به رشته ورزشی MMA گفته است: چند روزی است که تمرین را در این ورزش شروع کرده‌ام. می‌خواهم در این ورزش خوش بدرخشم. الان در شهر خودم تمرین بوکس انجام می‌دهم تا فعلا از دوستان و آشنایان و بچه محل‌های خودم کتک بخورم تا ببینم چه زمانی می‌توانم به فرم مسابقه برسم. من کتک خورده عالم و آدم هستم. هیچ کس را نزدم و همیشه کتک خورده‌ام. حالا هم که می‌خواهم بروم MMA کتک بخورم!

وی با اشاره به اینکه با هم تیمی سابقش در تیم ملی کشتی فرنگی هم مشورت کرده، می‌افزاید:  با امیر علی‌اکبری صحبت کردم. راهنمایی کرد و حالا می‌خواهم که جدی این ورزش را دنبال کنم. من قرار نیست نیمه کاره این ورزش را رها کنم. تا انتها این ورزش را ادامه می‌دهم.

جالب اینکه عبدولی هنوز حضور روی تشک کشتی را از تفکراتش خارج نکرده و می‌گوید قصد خداحافظی ندارد:  کشتی را کنار نمی‌گذارم. در کنار کشتی می‌خواهم این ورزش را هم انجام بدهم. هنوز قرار نیست که وارد مسابقات داخل قفس شوم. فعلا باید چند وقتی دوره‌های آموزشی را پشت سر بگذارم و بعد درباره ورود به مسابقات تصمیم بگیرم. فعلا به کشتی فکر می‌کنم. تمرین می‌کنم تا از فرم خارج نشوم و آماده باشم. نزدیک مسابقات جهانی یک بار دیگر درخواست می‌دهم، امیدوارم که آن موقع بپذیرند.

شایان ذکر است که هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) یک ورزش رزمی است که شامل ترکیبی از تمام ورزش‌های رزمی است و مبارزان می‌توانند از ضربه‌های مشت، آرنج، زانو، پا، فنون درگیری و گلاویزی ایستاده، در خاک، فنون پرتابی و قفل مفاصل استفاده کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
2
1
دمش گرم خیلی پا کارههههههههه!! اینجوری پوزه خیلیا ازجمله فدراسیون کشتی رو میزنه
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
1
اون ورزش واسه پول در اوردن خوبه فقط
پیام
|
Netherlands
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
1
با سلام
منظورش کشتی کج است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
جوان نترسیه