به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

نفت مسجدسلیمان؛ خبری از اسپانسر نیست

نفت مسجدسلیمان؛ خبری از اسپانسر نیست

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای حضور در لیگ برتر کشور همچنان بدون اسپانسر و بلاتکلیف است.
 
به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان پس از چهار سال دوباره با امید و آمال بسیار به لیگ برتر بازگشت ولی چگونگی حضور این تیم در لیگ برتر همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

شاید مهمترین خبر برای مردم مسجدسلیمان در ماه‌های اخیر مربوط به نهم اردیبشهت‌ماه و صعود نفت به لیگ برتر کشور بود؛ صعودی که دوباره امید را در دل مردم این شهرستان که از کمترین امکانات شهری و رفاهی محروم هستند، زنده کرد ولی به نظر می‌رسد این تیم پس از عنوان قهرمانی رها شده است و هنوز مسوولان اقدام خاصی جهت فراهم شدن شرایط لازم برای حضور این تیم در لیگ برتر نداشته‌اند.

گاها خبرهایی از برگزاری جلساتی برای مشخص شدن اسپانسر این تیم به گوش می‌رسد ولی آن‌چه بیشتر مشهود است، این است که هیچ اقدام اساسی در زمینه اسپانسر و انتخاب مدیرعامل این باشگاه نشده است.

همچنین باتوجه به این‌که باید مدیرعامل باشگاه انتخاب شود تا او و هیات‌مدیره‌ باشگاه درخصوص سرمربی و نحوه یارگیری تصمیم‌‌گیری کنند، مشخص نیست که محمود فکری که نقش بسیاری در صعود نفت به لیگ برتر داشت، همکاری‌اش با این باشگاه ادامه پیدا می‌کند یا خیر.

در حالی دهم خردادماه قرعه‌کشی هجدهمین دوره لیگ برتر و فردا (چهارشنبه) نیز نشست هم‌اندیشی سرمربیان لیگ برتر در سازمان لیگ برگزار می‌شود که نفت نه ساختار مشخصی دارد و نه سرمربی و آن‌چه این روزها هواداران نفت را بیشتر از قبل نگران کرده است. بلاتکلیفی نفت‌ مسجدسلیمان و نداشتن ساختاری مشخص است که باعث شده دائما روزهای تلخ حضور چهار سال پیش  در لیگ برتر برای این هوادار تداعی شود.

نکته حائز اهمیت این است که مسوولان خوزستانی با آن تجربه تلخ چهار سال پیش باید با سرعت عمل بیشتری برای نفت تصمیم‌گیری کنند زیرا بیشتر تیم‌های لیگ برتر برای حضوری خوب در فصل هجدهم لیگ برتر بیکار ننشته‌اند و اقدامات خوبی داشته‌اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
1
پس هوادارا حق داشتن که میگفتن مسعولین ومدیریته تیم واستان نمیخوان نفت بیادلیگ برتر!!نساجی بانکونام تمدید کرد وتکلیفشون مشخصه ودارن بازیکن میخرن اونوقت ماهنوزاندرخمه یک کوچه ایم.پس جلسه تواستانداری برگزارکردن خروجیش چی بود چراهیچ خبری نمیدن.الان بازیکنا ومربیای خوب روتیمای دیگه میبرن به ماهم موز میرسه!!آقااسپانسرنمیاد لااقل باشگاه روبفروشن به شخص یاهوادارا.اینا میخوان تیم رونابود کنن من میدونم
سعادت naft Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
1
متاستفانه همیشه مسعولان و کاربدستان ورزشی و مدیریتی خوزستان و مسجدسلیمان دایما فقط و فقط از نا امیدی و نشدن حرف میزنن چرا به نحوه مدیریت باشگاهای موفق نگاه نمیکنن با کمی غیرت و علم و دانش چه کارها که نمیشود کرد الان که باید محکم و بیشتراز همیشه کمرهمت را ببندن رها میکنن کار را نوش دارو بعداز مرگ سهراب نکنیم
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
1
کمترین و بهترین ورودی راز بقا تو لیگه.توقعم بالا نبرید.۴ تا ۵ تا بازیکن بدردبخور بگیرن کافیه.بازیکنی که تعیین کننده باشه.نه تعویض شونده
افشین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
1
سلام مخصوص مرا به مسیولین برسانید
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
1
هر تیمی میخاد موفق بشه باید سرمربی و بازیکناش رو خیلی سریع تر از بقیه مشخص کنه
تاخیر تو انتخاب مربی مساویست با خداحافظی با بالای جدول
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
1
اینم از نماینده و مدیر عامل شرکت نفت مناطق نفت خیز جنوب و مدیر کل ورزش استان خجالت بکشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها