به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

منجزی: مربیان تیم ملی به من فرصت بدهند

منجزی: مربیان تیم ملی به من فرصت بدهند

خوزستان اسپورت- کشتی‌گیر خوزستانی دارنده مدال طلای کشتی فرنگی آسیا با بیان اینکه پس از مصدومیت‌های پشت سرهم و دوری از میادین، با انگیزه زیادی در حال تمرین است گفت: برای تیم ملی زحمت زیادی کشیده‌ام و توقع دارم اشکانی حداقل من را ببیند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، امیر قاسمی منجزی درباره آخرین وضعیت خود و دوری طولانی مدت از میادین، اظهار کرد: 9 ماه پیش عمل رباط صلیبی انجام دادم و با مجوز پزشکی نمی‌توانستم در مرحله اول انتخابی تیم‌ ‌ملی کشتی بگیرم، اما در مرحله نهایی انتخابی می‌توانستم روی تشک بروم که این اجازه به من داده نشد.

فرنگی کار سنگین وزن ایران افزود: من برای غیبت در مرحله نخست انتخابی تیم‌ ‌ملی نامه دکتر کیهانی به همراه مدارک پزشکی‌ام را به فدراسیون کشتی ارائه کردم، اما نمی‌دانم چرا این مدارک را نپذیرفتند و حرف کیهانی که جزو پزشکان ایران است را قبول نکردند. پزشکان اعلام کرده بودند تا اردیبهشت ماه نمی‌توانم روی تشک بروم و من هم مجبور بودم این موضوع را رعایت کنم، چرا که اگر کشتی می گرفتم مصدومیتم تشدید می‌شد.

وی خاطر نشان کرد: من، مهدی علیاری، رامین طاهری و پیام بویری می‌توانیم به صورت اختیاری در اردوهای تیم‌ ‌ملی حاضر شویم. 9 ماه است تمرین سنگین کشتی می‌کنم و در حال‌ حاضر هم 10 روزی است که در تهران حضور دارم و مرتب تمریناتم را در باشگاه ادامه‌ می‌دهم. امیدوارم فرصتی به من داده شود تا بتوانم برای رسیدن به دوبنده تیم‌ ‌ملی خودم را نشان دهم.

قاسمی منجزی درباره برنامه‌های خود، گفت‌: فعلا سخت تمرین می‌کنم. راهی به جز رفتن به جلو و امید به آینده ندارم. وضعیت پایم بسیار بهتر از قبل شده است به اردوی تیم‌ ‌ملی می‌روم و هر کمکی که از دستم برآید انجام می‌دهم. اگر مربیان دیدند که وضعیتم خوب است شاید این فرصت را به من بدهند تا در یک تورنمنت خارجی من را محک بزنند.

این کشتی‌گیر خوزستانی دارنده مدال طلای آسیا با اشاره به بدشانسی‌های خود در کشتی، گفت‌: طی دو سال گذشته مدام قربانی بدشانسی شدم. آن از  المپیک 2016 که من را اعزام نکردند و بعد از آن نیز زانویم آسیب دید، اما با این حال در تورنمنت پاریس اول شدم. پس از آن انگشت شصت من آسیب دید و در حالی که می‌خواستم در مسابقات آسیایی شرکت کنم از ناحیه گردن دچار آسیب‌دیدگی شدم. بعد از آن هم زانویم را جراحی کردم.

قاسمی منجزی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند بار دیگر به سطح اول کشتی ایران باز گردد، گفت‌: انگیزه بسیار زیادی برای بازگشت به تیم‌ ‌ملی دارم. صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنم و به دنبال این هستم در اردوی تیم‌ ‌ملی خودم را خوب نشان دهم. البته انتظار خاصی از اشکانی ندارم، اما این توقع را دارم که حداقل من را ببیند و اگر خوب بودم به یک تورنمنت اعزامم کنند. فکر می‌کنم برای تیم‌ ‌ملی زحمات زیادی کشیدم و همه چیز خود را از جمله سلامتی‌ام را برای تیم‌ ‌ملی گذاشتم و حداقل این حق را به من بدهند که توقع دیده شدن را داشته باشم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها