به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

کمالوند: امسال به دنبال سهمیه آسیایی هستم

کمالوند: هر تیمی بروم هدفم سهمیه آسیایی است

خوزستان اسپورت- سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال نفت آبادان می‌گوید امسال هر تیم لیگ برتری که مربیگری کند برای کسب سهمیه آسیایی هدف‌گذاری خواهد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، فراز کمالوند بعد از سپری کردن یک فصل موفق در صنعت‌نفت آبادان که با ارائه بازی‌های تهاجمی و پرگل و رقم زدن بهترین رتبه برای زردپوشان آبادانی طی هفت دوره حضور این تیم در لیگ برتر همراه شد، هنوز برای فصل جدید تصمیم قطعی را نگرفته است.

فراز کمالوند در مورد تیم آینده‌اش، جدایی از صنعت‌نفت، فهرست تیم ملی و... توضیحاتی به ایران ورزشی داده است که در ادامه می‌خوانید.

در این مدت صحبت‌های زیادی در مورد تیم آینده شما مطرح شده. الان شرایط چطور است و آیا تیم‌تان را انتخاب کردید یا نه؟
 هنوز که نه. بازی‌ها تازه تمام شده و تیم‌ها خیلی تکانی به خودشان ندادند. به خاطر همین هم من صبر کردم تا ببینم شرایط به چه صورت می‌شود.

به هر حال شما جزو مربیانی هستید که معمولا دوست دارید تکلیف تیم آینده‌تان زودتر مشخص شود تا هر چه سریع‌تر کار را شروع کنید.
 به هر صورت همیشه اینطور نمی‌شود. باید ببینیم تکلیف چه می‌شود. من قبلا هم گفتم این فصل نمی‌خواهم به هر قیمتی مربیگری کنم. باید شرایط خوبی باشد تا بتوانم هدایت تیمی را به عهده بگیرم.

اما این وقفه باعث شد خبر برسد که شما سرمربی تراکتور شدید.
 والله ما خیلی خبر نداریم. الان که تکلیف تراکتور هم مشخص نیست و بحث واگذاری آن مطرح است. باید دید این باشگاه واگذار می‌شود یا نه.

در مورد مالکیت باشگاه تراکتور هم که گفته می‌شود توافق با آقای زنوزی تمام شده.
 من خبر ندارم.

اما گفته می‌شود شما به خاطر اینکه از مالکیت آقای زنوزی مطمئن بودید و البته با مالک جدید تراکتورسازی به توافق رسیدید حتی با بازیکنان مورد نیاز هم مذاکره کردید و بعد از آن راهی اسپانیا شدید.
 نه والله، خدا شاهد است من صحبتی در این مورد نداشتم.

پس چرا با وجود اینکه بارها گفتید از حضور در صنعت‌نفت آبادان راضی هستید، این تیم را ترک کردید؟ شاید پیشنهاد بهتر باعث شد این تیم را ترک کنید.
 نه، اینطور نیست. من سال خوبی در آبادان داشتم و دوست داشتم با خاطره خوبی از این تیم بروم. خدا را شکر نتایج خوبی هم گرفتیم و رفتن من ربطی به شرایط تیم آینده و بحث تراکتورسازی تبریز ندارد.

اما شما می‌توانستید بمانید و برای آبادانی‌ها سهمیه آسیا کسب کنید. شما در این تیم شرایط خیلی خوبی داشتید و بازیکنانی که می‌خواستید را جذب کردید.
 به هر صورت ما خیلی تلاش کردیم و از این تلاش زیاد در آبادان خیلی راضی بودم. خدا را شکر در این مدت اتفاقاتی افتاد که باعث شد تماشاگران هم راضی باشند و حمایت کنند. همین برای من کافی بود و امیدوارم صنعت‌نفت در آینده نتایج درخشانی بگیرد.

حالا اگر سرمربی تراکتور شدید، به دنبال چه عنوانی برای این تیم هستید؟
 فعلا که خبری نیست.

بهتر است اینطور سوالم را مطرح کنم. در تیم آینده‌تان دنبال چه عنوانی هستید؟
 دنبال این هستم که سهمیه آسیایی بگیرم. امیدوارم شرایط برای رسیدن به این هدفم مهیا شود. این فصل هر جا باشم به دنبال سهمیه آسیایی خواهم بود.

از این بحث بگذریم، فهرست تیم ملی اعلام شد که اسامی نهایی تعجب خیلی‌ها را به دنبال داشت.
 بله، به نظر من همه باید به نظر سرمربی تیم احترام بگذاریم. کی‌روش قابلیت‌هایش را نشان داده که باید به او اعتماد کرد و به حمایت از تیم ملی پرداخت. شاید عدم حضور سیدجلال و حسین حسینی برای خیلی‌ها عجیب باشد اما ما در جریان خیلی از مسائل نیستیم و کی‌روش با این بازیکنان سر و کله می‌زند و می‌داند کدام برای حضور در جام جهانی بهتر هستند. روحیات من به این صورت است که می‌گویم باید به نظر سرمربی احترام گذاشت و فکر می‌کنم در مورد فهرست تیم ملی هم باید به کی‌روش حق داد.

با این فهرست و شرایطی که الان تیم ملی دارد، فکر می‌کنید تیم ملی بتواند در جام جهانی موفق باشد؟
 کار سختی است. ما در این دوره، سخت‌ترین قرعه را داشتیم که همین مساله کار را خیلی سخت کرد.

البته تیم ملی معمولا نشان داد جلوی تیم‌های بزرگ بهتر بازی می‌کند...
 همه به همین مساله امیدواریم. امیدوارم این اتفاق در جام جهانی روسیه هم بیفتد و تیم ملی بازی‌های خوبی انجام دهد.

اما امیدوار به صعود از گروه‌مان نیستید؟
 ناامید هم نیستیم. گروه ایران گروه خیلی سختی است اما فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. باید دید در این دوره از رقابت‌ها حریفان به چه صورت هستند و اینکه تیم ایران با چه سیستمی مقابل حریفان به میدان می‌رود. امیدوارم تیم ما نتایج خوبی بگیرد.
گفت‌وگو: سمیرا شیرمردی 

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
2
هیئت مدیره باشگاه نفت خیلی راحت کمالوند را کنار گذاشت اصلا این تصمیم فوتبالی نبود الان هم از انتخاب یک مربی برجسته عاجزه فقط امید وارم در آینده نزدیک جواب قانع کننده ای ب مردم بدند
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
1
2
بنظرم کمالوند میخواد کم کم ب هواداران بگه میخوام برم ک ناراحت نشن ایشون داره وضعیت مالیه تراکتور رو میسنجه ببینه چی کار کنه آقا میدونیم ما بچه نیستیم ولی کفگیر تراکتور خورده ته دیگ اگه بره برای دلش میره نه برای پول
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
1
2
لعنت به این مدیران و دلالان که صنعت نفت رو نابود کردند و نذاشتند آقا فراز کارشو ادامه بده.
کامیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
2
ب نظر میرسید سال قبل مسیر خوبی نفت پیش گرفته و گواه اون نتیجه آخر فصل بود بازیکنان خوب و امکانات خوبی که باشگاه در اختیار تیم گذاشته بود مثلا اردو خارج از کشور و یا تیم رو بستن خیلی سریع تر از بقیه تیمها -- همه اینها نوید روزهای خوب را میداد البته هبئت مدیره در راس همه این موفقیتها بود واقعا مدیریت نفت سال قبل عالی بود --اما ب یکباره معلوم نیست تو باشگاه چ خبره --آقایان مدیر عامل و بخصوص جناب عیسی زاده بنده فقط تو کوچه مون فوتبال بازی کردم بااین اطلاعات کم فوتبالی که خدمت شما عرض کردم اینو میدونم که اولین رمز موفقیت ثبات و استمرار هستش چگونه شما حرف از سهمیه آسیا میکنید اما ن از کمالوند خبری هست ن از بازیکنان برجسته سال قبل من که فقط تو کوچه مون گل کوچیک بازی کردم میدونم تیم پارسال با اندک تغیرات میتونست تاریخ ساز بشه امید وارم تا دیر نشده با فراز خان قرار داد امضا بشه و بازیکنان برجسته سال قبل در غیر این صورت و عدم نتیجه گیری در سال آینده مدیریت و در راس آن جناب عیسی زاده باید پاسخ گو باشند
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
2
1
اگه مسی رو هم واسه کمالوند بگیرن عمرا سهمیه اسیایی نمیگیره.مربیگریش در اون حد نیست.مگه صنعت چه مشکلی داشت که نتونست یا گسترش سال قبلش با اون همه مهره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
0
آقایون وقتی در فوتبال مافیایی و کثیف ایران از قبل مشخص میکنن کدام تیم باید بیفتد و کدام تیمها باید قهرمان و یا سهمیه بگیرن بهترین مربی بودن و بهترین بازیکنان را داشتن تضمینی بر کسب افتخار نخواهد بود همین فوتبال مافیایی و کثیف در جام حذفی تمام تلاشش را کرد تا با ناداوری فغانی سد محکم صنعت نفت از برابر اس تهران برای رفتن به فینال حذفی برداشته شود که به گواه برخی از کارشناسان آزادمرد داوری ، فغانی چه در پذیرفتن گل آفساید اس تهران و چه بخاطر نگرفتن پنالتی صددرصد روی کرار و عدم اخراج یکی دو نفر از بازیکنان اس تهران آشکارا در حق صنعت نفت جفای بزرگی انجام داد و سرانجامش آن شد که اس تهران که تا قبل از بازی با صنعت نفت فقط توانسته بود با تیمهای پایین جدولی لیگ یک و دو بازی کند و بر اونها غلبه کند به فینال برسد و صنعت نفت که تمام بازیهاش با تیمهای لیگ برتری بود و مهمترینش شکست دادن پرسپولیس و سپاهان اونهم در خانه این دو حریف از رسیدن به فینال آنگونه حذفش کردن . پس نگران نباشید هرچه بادا باد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها