به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

فکری: نمی‌دانم چه اتفاقی در تیم نفت می‌افتد

فکری: نمی‌دانم چه اتفاقی در تیم نفت می‌افتد

خوزستان اسپورت- سرمربی فصل پیش تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: هنوز وضعیتم با نفت تا پیدا شدن حامی مالی مشخص نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، محمود فکری در خصوص شرایط حضورش در نفت مسجد سلیمان گفت: هنوز نمی دانم چه اتفاقی قرار است رخ بدهد زیرا حامی مالی تیم ما مشخص نیست و با این شرایط تکلیف من هم برای ماندن یا نماندن معلوم نیست. شاید حامی مالی جدید خودش بخواهد سرمربی جدیدی را به خدمت بگیرد و نخواهد با من کار کند اما در مجموع چند روز آینده وضعیت مشخص خواهد شد.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سئوال که آیا وضعیت حامی مالی مشخص نشده است یا خیر گفت: هنوز هیچ چیزی معلوم نیست و ما هم منتظر این هستیم تا ببینیم چه کسی حامی مالی خواهد شد و آیا حاضر با همکاری با ما هست یا خیر؟

فکری در پاسخ به این پرسش که آیا مردم مسجد سلیمان دوست دارند شما در لیگ برتر سرمربی تیمشان باشید؟ گفت: هم مردم، هم مسئولان استانی و هم عوامل باشگاه مایل هستند که من بمانم اما شاید مدیریت جدید نفت مسجد سلیمان را در دست بگیرد و او یک سرمربی دیگر مد نظرش باشد.

وی در خصوص پیروزی آبی پوشان برابر ذوب آهن اصفهان هم گفت: با توجه به حساسیت بازی مشخص بود که این دیدار پر از برخورد فیزیکی خواهد بود البته اعتقاد دارم دیدار رفت به مراتب درگیری هایش بیشتر از دیدار برگشت شود.

فکری خاطرنشان کرد: بازی پر از استرس و حساسیت بود. هر دو تیم نمی خواستند بازنده این دیدار باشند و همین مسئله باعث شد تا هم درگیری ها بیشتر شده و هم جذابیت بازی بالا رود و تماشاگران هم از دیدن این بازی لذت بردند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می کردید استقلال برنده این دیدار شود گفت شرایط برای ذوب آهن بهتر بود و استقلال کار سختی در پیش داشت و باید با دو گل به پیروزی می رسید که توانست با یک بازی هجومی به این مهم دست پیدا کند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها