به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶

ورود استاندار به وضعیت نمایندگان فوتبال خوزستان

ورود استاندار به وضعیت نمایندگان فوتبال خوزستان

خوزستان اسپورت- مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان از پیگیری استاندار برای رفع مشکل مالکیت باشگاه‌های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پروسه انتقال مالکیت شرکت گروه ملی فولاد اهواز به بانک ملی و منع قانونی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان از تیمداری در سطح حرفه‌ای باعث بلاتکلیف ماندن وضعیت مالکیت و اسپانسر این دو باشگاه برای فصل آینده لیگ برتر شده است.

افشین حیدری مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان در رابطه با این مشکلات گفت: سال گذشته براساس تعهدی که داشتیم به موضوع استقلال خوزستان ورود کردیم و خوشبختانه با زحمات مربیان و بازیکنان سهمیه استان در لیگ برتر حفظ شد. همچنین تیم نفت مسجدسلیمان با حمایت شرکت نفت و گاز این شهرستان و زحمات مربیان و بازیکنانش به لیگ برتر صعود کرد.

حیدری ادامه داد: استان خوزستان در لیگ هجدهم چهار نماینده خواهد داشت. مالکیت باشگاه‌های فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان مشخص است، اما در رابطه با مالکیت باشگاه‌های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان مشکلات اساسی وجود دارد و استاندار خوزستان شخصاً پیگیر راهکارهای رفع این مشکلات شده است.

مدیرکل ورزش استان در رابطه با استقلال خوزستان توضیح داد: تیم استقلال خوزستان درگیر پروسه انتقال مالکیت شرکت گروه ملی فولاد به بانک ملی است. برای اینکه زمان را از دست ندهیم، از مدیریت فعلی باشگاه خواسته‌ایم پرونده‌های مربوط به 2 شکایت بازیکنان خارجی که در فیفا مطرح شده را به ما ارائه کند تا راهکارهای لازم برای جلوگیری از مشکلات بزرگ‌تر اندیشیده شود. زمانی که پروسه انتقال مالکیت شرکت گروه ملی فولاد قطعیت پیدا کند، تکلیف استقلال خوزستان نیز به‌صورت قطعی مشخص خواهد شد و مالک این شرکت مالک باشگاه نیز می‌شود.

وی در خصوص تیم نفت مسجدسلیمان نیز گفت: براساس قوانین با توجه به صعود تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ حرفه‌ای، شرکت نفت و گاز این شهرستان برای فصل جدید حق هزینه در سطح حرفه‌ای را نخواهد داشت، اما از طریق استانداری پیگیر راهکارهای تعیین اسپانسر برای این تیم هستیم.

افشین حیدری که با تلویزیون مرکز خوزستان گفت‌وگو می‌کرد، در پایان این بخش از صحبت‌هایش عنوان کرد: در استانی قرار داریم که تولید ثروت بسیار زیاد است و باید از ظرفیت صنایع استان برای حمایت از نمایندگان فوتبال خوزستان استفاده کنیم. دغدغه‌ی استاندار و مدیران استانی کمک به رفع مشکلات این تیم‌هاست و طی این هفته رسیدگی به وضعیت باشگاه‌های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان را در دستور کار قرار داده‌اند و ان‌شاءالله نتایج خوبی نیز حاصل شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، استان خوزستان در هجدهمین دوره لیگ برتر با چهار نماینده همراه با تهران بیشترین تعداد نمایندگان را داراست، اما نگرانی بزرگ خیل عظیم فوتبالدوستان جنوبی، نامشخص بودن وضعیت این تیم‌ها در سطوح مختلف نظیر مالکیت، مدیریت، کادر فنی، نقل و انتقالات و ... است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها