به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

پانزده پرونده شکایت علیه تیم نفت مسجدسلیمان

پانزده پرونده شکایت علیه باشگاه نفت مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت- پانزده پرونده شکایت مالی علیه باشگاه نفت مسجدسلیمان در فدراسیون فوتبال مفتوح است.

به گزارش خوزستان اسپورت، به استثنای باشگاه‌های فولاد خوزستان، ذوب‌آهن، پیکان و پارس جنوبی سایر تیم‌های حاضر در فصل آینده لیگ برتر دارای پرونده‌های مالی در فدراسیون فوتبال هستند و باید برای تعیین وضعیت این پرونده‌ها اقدام کنند تا بتوانند در فصل نقل‌وانتقالات با نفرات جدید قرارداد ببندند.

نفت مسجدسلیمان پس از تیم‌های نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز در رده سوم بدهکارترین تیم‌های لیگ هجدهم قرار گرفته و 15 پرونده شکایت مالی علیه این تیم مفتوح است که عمدتاً مربوط به مربیان و بازیکنان نفت مسجدسلیمان در سال سقوط این تیم از لیگ برتر به دسته اول است.

روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: نساجی مازندران 19، تراکتورسازی 17 و نفت مسجد سلیمان 15 پرونده شکایتی دارند. پرونده‌های نساجی رو به افزایش است و تاکنون 4-5 رأی قطعی برای آنها صادر شده است. باشگاه نفت هم تا امروز 5 رأی قطعی دارد.

وی تأکید کرد: باشگاه‌هایی که احکام قطعی برای‌شان صادر شده و باید مطالبات را بپردازند، باید این کار را انجام دهند تا مجوز حرفه‌ای دریافت کنند. در غیر این صورت، اجازه ثبت قرارداد بازیکن جدید به آنها داده نمی‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه نفت مسجدسلیمان بابت پرداخت مبالغ قراردادهای مربیان و بازیکنان در لیگ دسته اول مشکلی نداشته است، اما قانون منع شرکت نفت پرداخت هزینه‌های حضور در لیگ برتر باعث بدهکار شدن باشگاه نفت مسجدسلیمان به تعدادی از بازیکنان و مربیان اسبق این باشگاه شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
تراکتور رو می خوان از دور خارج کنن دیگه احتیاجی نیست مطالباتش پرداخت بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها