به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
تعداد نظرات: ۶ نظر

شرکت گروه ملی فولاد به بانک ملی واگذار شد

شرکت گروه ملی به بانک ملی واگذار شد


خوزستان اسپورت- با انتقال مجدد مالکیت شرکت گروه ملی فولاد به بانک ملی ایران، مالکیت باشگاه استقلال خوزستان نیز دستخوش تغییرات می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، طی روزهای گذشته خبرهای متفاوتی در خصوص وضعیت مالکیت شرکت گروه ملی فولاد اهواز منتشر می‎شد؛ شرکتی که مسئولیت باشگاه استقلال خوزستان را به عهده دارد و بلاتکلیف بودن وضعیت مالکیت آن تأثیر منفی مستقیم روی تیم قهرمان لیگ پانزدهم داشت.

در همین راستا با اعلام خبر رسمی واگذاری مجدد مالکیت شرکت گروه ملی به بانک ملی ایران که امروز از سوی معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان در مصاحبه با رسانه‌ها عنوان شد، تغییر مالکیت و مدیریت باشگاه استقلال خوزستان قطعی است.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان اینکه آقای موسوی دیگر مالک گروه ملی فولاد ایران نیست، گفت: بانک ملی در حال حاضر مالک گروه ملی فولاد ایران است و باید امورات این کارخانه به صورت جدی از سوی این بانک دنبال شود.

سید علی بحرینی مقدم در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در آخرین تصمیمات اتخاذ شده برای گروه ملی فولاد ایران مصوب شده است تا آقای موسوی به عنوان مالک این کارخانه را اقاله کند و کارخانه را به بانک ملی بازگرداند.

وی افزود: از نظر ما بانک ملی در حال حاضر مالک گروه ملی فولاد ایران است و باید امورات این کارخانه به صورت جدی از سوی این بانک دنبال شود.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان تصریح کرد: مصوبه ای در ستاد تسهیل کشور برای گروه ملی فولاد ایران در نظر گرفته شده تا 50 میلیارد تومان برای سرمایه در گردش این کارخانه، از سوی بانک ملی به گروه ملی فولاد ایران ضمانت نامه داده شود تا بتواند مواد مصرفی مورد نیاز را تامین کند.

بحرینی مقدم عنوان کرد: این 50 میلیارد تومان در ستاد تسهیل ملی مصوب شده است و مسئولان گروه ملی باید دنبال کنند و ضمانت نامه را از بانک ملی دریافت کنند تا از آن به عنوان سرمایه در گردش استفاده و خط تولید کارخانه را فعال کنند.

وی با بیان اینکه آقای موسوی دیگر مالک گروه ملی فولاد ایران نیست، ادامه داد: انتظار داریم تا بانک ملی سرمایه در گردش مورد نیاز کارخانه را تامین کند و همچنین هیات مدیره جدید گروه ملی فولاد ایران نیز از سوی این بانک منصوب شود تا خط تولید کارخانه فعال و نسبت به پرداخت حقوق کارگران و کارکنان اقدام شود.

با توجه به توضیحات معاون اقتصادی استاندار خوزستان، طی روزها و هفته‌های آینده باید منتظر تعیین مدیریت جدید باشگاه استقلال خوزستان و به تبع آن مشخص شدن وضعیت سرمربی و بازیکنان تیم آبی‌پوش جنوبی برای لیگ هجدهم باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، دوره نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ برتر ایران احتمالا از نیمه دوم خردادماه به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد و تیم‌های لیگی می‌توانند رسما با مربیان و بازیکنان جدید قرارداد منعقد کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
2
خداکنه به نفع تیم باشه
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
2
الحمدلله از دست دروغگوها راحت شدیم امیدوارم باشگاه به یک اسپانسر قوی تحویل داده شود تا مشکلات قبلی تکرار نشود
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
1
بهترین خبر برای کارگرای بدبخت گروه ملی که این چندماه خیلی عذاب کشیدن
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
2
به امید خدا ک اس خوزستان رو برا قهرمانی ببندند
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
1
50 میلیارد تومان تامین اعتبار کارخانه برابر میشه با بودجه پرسپولیس و استقلال،امیدوارم این روند تغییر مالکیتی بنفع کارگران و استقلال خوزستان تمام بشه
Hassan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
1
متاسفانه همه مدیران شرکت ها و کارخانه‌های خوزستان تهرانی و غیر بومی هستن و خوزستان به مدیران پروازی معروف شده فقط به فکر منافع خودشون هستن...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها