به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

همکاری برزیلی‌ها با نفت آبادان اجرایی می‌شود

همکاری برزیلی‌ها با نفت آبادان اجرایی می‌شود

خوزستان اسپورت- بعد از جلسه رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان با هیئت برزیلی، در خصوص همکاری‌های ورزشی تفاهم‌نامه تنظیم شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه نفت آبادان، بعد از جلسه‌ای که با حضور مهندس حسن نصر اصفهانی، رئیس هیئت مدیره موسسه صنعت نفت آبادان، مارکوس تنوریو، نماینده مجلس برزیل و مشاور ارشد وزیر ورزش این کشور و همینطور رومانا دووگنیوک، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران-برزیل برگزار شد، در خصوص همکاری کشور مهد فوتبال با مجموعه صنعت نفت آبادان تفاهم‌نامه‌ای تنظیم شد.

در این جلسه در خصوص موضوعاتی همچون همکاری‌های ورزشی به ویژه فوتبالی، تبادل بازیکن، مربی و استفاده از مربیان و کارشناسان مطرح برزیلی در آکادمی و مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان مذاکراتی صورت گرفت و تفاهم‌نامه همکاری تنظیم شد‌.

شایان ذکر است این تفاهم‌نامه در مردادماه و با حضور وزیر ورزش برزیل در ایران به قرارداد تبدیل شده و اجرایی خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
1
خدا را شکر . اتفاق خوبی است که باید زودتر اتفاق می افتاد . این حق مردم آبادان است که با این همه عشقی که به فوتبال برزیل نشان می دهند ، برزیل هم متقابلا به فوتبال آبادان کمک کند .
محمود از کرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
1
ساخت یک ورزشگاه جدید در آبادان ضروری است مسئولان لطفا کلید ساخت یک ورزشگاه جدید در این شهر مظلوم رو بزنید.
ناشناس
|
France
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
1
اين اقدامي است كه بايد خيلي وقتها از طرف كشور برزيل در آبادان استارت ميخورد هيچ جاي دنيا وجود ندارد كه در ورزشگاه يا خارج از ورزشگاه هوادارانشان پرچم كشور ثالثي را به اهتزاز در بياورند اين مورد استثنائي فقط در آبادان ، آن هم سالهاست كه اينچنين ميباشد شايد به جرأت بتوان گفت كه در باخت سنگين برزيل مقابل آلمان(٧-١) در نيمه نهائي جام جهاني آبادانيها به اندازه هواداران برزيلي ناراحت شدن ، شب و روز بعد از بازي انگاري كه تيم محبوبشان صنعت نفت در فينال جام قهرمانان آسيا بازنده شده است كل آبادان سوت و كور شد و بازار كاملاً تعطيل ، يعني اگر وزير ورزش برزيل آن شب يا آن روز بعد بازي وارد آبادان ميشد شايد درباره آن وضعيت شهر هر چه به او ميگفتند قبول ميكرد الا باخت تيم ملي برزيل . البته اين نشانه حرفه اي بودن هواداران يك شهر است ، هم آبادان فوتبال قشنگ و ديدني و مهد فوتبال كشوري برزگ ، ايران را دارا است و هم برزيل جزء تيمهاي سطح اول فوتبال دنياست هم فوتبال آبادان بدليل قدمت آن و رنگ زرد برزيلي منحصر بفرد لباس بازيكنانش و هم برزيل فوتبال آن هميشه جزء اولينهاي دنياست . بنابرين هم براي آبادانيها افتخار است كه هوادار بهترين تيم فوتبال كشور دنيا هستن و هم براي برزيلي ها افتخار است كه در اين قاره كهن و پهناور آسيا شهري مثل آبادان با اين فوتبال ناب و ديدني و هواداراني كاملاً حرفه اي ، اينچنين به فوتبال برزيل علاقه دارند .
ناشناس
|
France
|
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
1
هميشه آبادان در كنار اهواز فوتبالش زبان زده خاص و عام بوده و هر موقع كه تحليلي درباره فوتبال خوزستان و كشور شود كمتر كارشناسي پيدا ميشود كه از فوتبال زرد برزيلي اين خطه تعريف و تمجيدي بعمل نياورد ما تيمهاي زيادي را ميشناسيم كه جزء اولينهاي فوتبال كشور هستن ( پرسپوليس ، استقلال ، سپاهان ، ذوب آهن ، تراكتور ، گسترش ، فولاد ، استقلال اهواز و استقلال صنعتي و ..... ) ولي همشون از مركز استانشان معرفي شدن اين فقط آبادان است كه هميشه در كنار نمايندگان اهواز مركز استان داراي نماينده اي در سطح اول فوتبال كشور است البته اگر يعصيها بگيرند ملوان ، بايد به عرضشان برسانيم كه ملوان درسته كه بنام شهرستان انزلي است اما هميشه به عنوان نماينده خطه سرسبز شمال
معرفي شده است حال يك سؤال آيا شهري با اين همه درآمد ، بزرگترين پالايشگاه ، پتروشيمي ، منطقه آزاد و .... و داشتن فوتبالي از قديم الأيام در سطح اول فوتبال كشور نياز به ساخت يك ورزشگاه ندارد ؟ آيا شهري كه افتخار ميكند فوتبال برزيل را در آسيا به نمايش ميگذارد ورزشگاهش بايد يك ورزشگاه محلي ٥٠ يا ٦٠ ساله باشد ؟ آيا الحق و انصاف اين بايد ورزشگاه آبادان باشد ؟ آيا اگر پالايشگاه و منطقه آزاد سالي يك درصد از درآمد خالصي خود را صرف ساخت ورزشگاه ميكردن الان ورزشگاه آبادان اين بود ؟
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
با سلام،این خبر واقعا خبر خوبیه و جای خوشحالی داره ولی بیشتر از توافق همکاری با برزیل ما نگران فصل آینده تیممون هستیم که نه تکلیف مربیش معلومه نه بازیکناش امیدواریم امسال یه تیم در حد آسیایی شدن داشته باشیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها