به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

فکری: برای ماندن در نفت هیچ چیز مشخص نیست

فکری: برای ماندن در نفت هیچ چیز مشخص نیست

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان گفت هنوز برای فصل جدید تصمیمی نگرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از نود، محمود فکری درباره عملکرد متفاوت تیم نفت مسجدسلیمان در نیم فصل اول و دوم لیگ آزادگان، اظهار کرد: این طبیعت فوتبال و قابل پیش بینی می‌باشد. در فوتبال این بالا و پایین آمدن‌ها در جدول امر طبیعی فوتبال است. تلاش ما برای قهرمانی بود که به این مهم رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که برای ماندن در خوزستان علاقه‌ای دارید یا خیر؟ گفت: چرا که نه! اگر شرایط مهیا باشد و منابع مالی تامین گردد در این تیم خواهم ماند، اما در غیراینصورت ماندن به هر قیمتی درست نیست و تصمیم دیگری خواهم گرفت.

وی در مورد ادامه همکاری‌اش با این تیم گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست، باید تکلیف اسپانسر مشخص شود و بعد ببینیم چه می‌شود؟! آن زمان می‌توانیم در مورد برنامه‌های آینده‌مان صحبت کنیم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تیم بدون پول تبدیل به نفت تهران و استقلال خوزستان خواهد شد.

فکری در پاسخ به سوال دیگر که آیا در فصلی که گذشت از ماندن در مسجدسلیمان راضی بودید؟ عنوان کرد: از مدیریت نفت مسجدسلیمان و حمایت‌هایی که صورت گرفت رضایت داشتم. خدا را شکر همکاری لازم با من انجام شد و در کل کار گروهی و با برنامه باعث موفقیت تیم شده است. بازهم از مجموعه نفت صمیمانه تشکر می‌کنم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص تأثیرگذارترین بازیکن نفت مسجدسلیمان در فصلی که گذشت، گفت: کل تیم با هم همدل و همه بچه‌ها بهترین بودند. در کنار بازیکنان، مجموعه و مدیریت نفت هم نقش بسزایی داشتند. باید گفت تمام خانواده بزرگ نفت مسجدسلیمان یک بازیکن مثمرثمر بوده‌اند. این موفقیت را مدیون لطف خدا و زحمات تک تک بازیکنان و مجموعه‌مان هستیم.

 وی در رابطه با اینکه با صعود نفت مسجدسلیمان، خوزستان صاحب چهار نماینده در لیگ برتر شد، گفت: فوتبال خوزستان آنقدر پتانسیل دارد که دارای 4 نماینده در لیگ برتر باشد. اینکه فقط 4 تیم داشته باشید کافی نیست. باید امکانات مالی و اسپانسر نیز وجود داشته باشد تا حمایت های لازم در طول فصل صورت گیرد. در فصلی که گذشت استقلال خوزستان و گاهی نفت آبادان هم با مشکل مالی مواجه شده‌اند. البته با توجه به ظرفیت های موجود در خوزستان، می‌توان مشکل تامین مالی تیم‌های خوزستان را برطرف کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سعادت naft Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
1
باسلام متاستفانه همیشه تصمیم وکارهای مهم و سرنوشت ساز برای ورزش و فوتبال خیلی دیر انجام میبشود وقت وزمان برای موفقیت و کامیابی یه تیم فوقل العاده مهم است چه بسا یکی از ارکان و یم نفت رمزموفقیت جناب حاج محمودخان فکری درتیم نفت درفصل گذشته همین بودکه زود تیم روبست وتکلیف مشخص شد پس وقت باارزش را نسوزانیم چشم وامید یه شهر و جوانان misبه این تیم هست
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
1
اگه پورموسوی خائن و اژدری از فوتبال خوزستان برن همه چی درست میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها