به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

شیخ‌ویسی: اگر پولم را ندهند شکایت می‌کنم

شیخ‌ویسی: اگر پولم را ندهند شکایت می‌کنم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان از ماندش در این تیم در صورت پرداخت مطالباتش خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از نود، وحید شیخ‌ویسی درباره بحث جدایی‌اش از استقلال خوزستان اظهار داشت: ماندنم در استقلال خوزستان بستگی به تصمیمات مدیران باشگاه دارد. اگر باشگاه نتواند به تعهداتش عمل کند دیگر ماندن در این تیم صلاح نیست و می‌روم.

 وی در مورد مشکلات مالی این تیم افزود: از نظر مالی اصلا شرایط خوبی نداشتیم و خیلی اذیت شدیم خصوصا توی این دوسال شرایط سختی را سپری کردیم. بهرحال فوتبال بالا و پایین دارد . از جهت فنی، بازی در استقلال خوزستان خیلی خوب بود ولی از نظر مالی اذیت شدم.

 دروازه‌بان تیم استقلال خوزستان درباره اینکه از سوی باشگاه با وی در خصوص فصل آینده صحبتی شده است، تصریح کرد: مدیرعامل باشگاه با من تماس گرفت و صحبت های در خصوص پرداخت مطالبات انجام شده است. اگر این پرداخت صورت گیرد در این تیم خواهم ماند، در غیراینصورت برای دریافت مطالباتم شکایت خواهم کرد و این موضوع را هم به مدیران باشگاه اعلام کرده‌ام.

شیخ ویسی ادامه داد: بهتر است که برای پرداخت مطالبات با مسئولان باشگاه مذاکره کنیم، اگر حق و حقومان را کامل دریافت کردیم برای فصل آینده هم در این تیم ادامه خواهم داد.

وی در مورد پیشنهادات دیگر تیم ها برای فصل بعد، گفت: پیشنهادهای دیگری هم از سوی باشگاه ها دارم و در هفته آینده بصورت جدی بررسی خواهم کرد، در آینده مشخص خواهد شد چه تصمیمی خواهم گرفت.

شیخ‌ویسی درباره سرمربیگری صمد مرفاوی در فصل آتی و کنار گذاشتن عبدالله ویسی خاطرنشان کرد: تا کنون تجربه شاگردی مرفاوی نداشتم، اما ویسی خیلی خوب بود، تا روز آخر تمام زحمت خودش را کشید و همه بازیکنان بخاطر ویسی ماندند و جنگیدند. خیلی چیزها از او یاد گرفتم، او برای من سنگ تمام گذاشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
1
وحید جان مواظب باش پولی ازت نگیرن استقلال خوزستان پولی به کسی نمیده
انشالله تکلیف مالک تیم زودتر مشخص بشه شما هم بمونی چون واقعا برای تیم زحمت کشیدی
فریدون قنبری
|
Germany
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
اگربگویند نام دونفر از موثرترین های استقلال خوزستان را جهت بقا درلیگ برتر نام ببرید قطعا شیخ ویسی یکی ازآن دونفراست....مضافا الگوی اخلاق..شخصیت ...نیز بوده اند....وحید عزیز قطعا به پولت میرسی بگذار تغییرات مدیریتی انجام شود خودت متوجه میشوی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها