به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

طالقانی: وضعیت استقلال خوزستان نامشخص است

طالقانی: وضعیت استقلال خوزستان نامشخص است

خوزستان اسپورت- رئیس هیأت فوتبال خوزستان گفت: اینطور که گفته می‌شود ظاهرا شرکت گروه ملی به بانک ملی بازگردانده شده است. قطعا با بازگشت بانک ملی اختیاراتی که مدیرعامل و مالک سابق داشتند به افراد جدید انتقال می‌یابد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالکاظم طالقانی در مورد اظهار نظرهای مختلفی که درباره وضعیت باشگاه استقلال خوزستان از سوی مسئولان مربوطه مطرح می‌شود، گفـت: اینطور که گفته می‌شود ظاهرا شرکت گروه ملی به بانک ملی بازگردانده شده است. قطعا با بازگشت بانک ملی اختیاراتی که مدیرعامل و مالک سابق داشتند به افراد جدید انتقال می‌یابد. حالا این کار چه شرایط و مکانیزمی دارد را من نمی‌دانم. البته این مسئله موضوعی است که ما شنیدیم و نامه‌ کتبی و سندی در مورد آن ندیدیم.

وی در مورد اینکه استقلال خوزستان شرایط سختی دارد و آیا آنها برنامه‌ای برای حل این مشکلات دارند، گفت:  استقلال خوزستان با تلاش دست اندرکاران، متصدیان امور و افراد فعال در این باشگاه امسال با تلاشی که شد در لیگ برتر ماندند و مانع از سقوط این تیم شدند. این اتفاق جای تقدیر و تشکر دارد. باید اجازه دهیم مدتی زمان بگذرد و در آینده صحبتی با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان داشته باشیم تا ببینیم مسئولان مربوط چه کاری می‌خواهند انجام دهند و به چه شکلی ما می‌توانیم به آنها کمک کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها