به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

امید شهر مغموم به غرش شیران زاگرس

امید شهر مغموم به غرش شیران زاگرس

داریوش هرمزی – مربی فوتبال
خوزستان اسپورت- محله‌ی نمره چهل با ورزشگاه پر خاطره‌ی شهید بهنام محمدی؛ این نه یک انتخاب که مروری بر یک تاریخ باشکوه در شهر اولین هاست.

وقتی سوت پایان آخرین بازی نفت مسجدسلیمان در لیگ یک به صدا در آمد و قهرمانی لیگ به‌نام تیم نفت مسجدسلیمان ثبت شد، شیران زاگراس به کاپیتانی میلاد میداودی سرشار از شور و شوق قهرمانی به سمت سکوهای تماشاگران به هیجان آمده رفتند و با رقص حماسی "تشمال و دستمال بازی" وحدت ملی و اجتماعی را همراه با اشک شوق و غرور به نمایش گذاشتند تا شهر اولین‌ها و خوزستانی‌ها از ته دل خنده سر دهند.

این بار هم فوتبال به کمک مسجدسلیمان مغموم و زخم خورده از محرومیت و بیکاری آمد تا شاید کمی تا قسمتی از آلام و اندوهش را تسکین دهد و دیگرانش را با نگاهی دیگرگونه به این خطه زرخیز حساس چهار لنگ و هفت لنگ جلب کند.

راستی کدام تعریف از "محرومیت" و "برخورداری" در مورد سرزمین نفت و فوتبال و خاطره، سندیت و اصالت دارد!؟ کجایند روایتگران محرومیت و ایثار و کاتبان توسعه...

صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ هجدهم، مهمترین خبر برای مسجدسلیمانی‌ها بود. خبری مهمتر از نان شب و معضل بیکاری!

این دومین بار است که این تیم محبوب فوتبال استان اینگونه با شکوه صعود می‌کند. در صعود قبلی با فرزند خود بهروز مکوندی، به دلیل وجود اختلافات مدیریتی و دیدگاه‌ها و سلایق جورواجور و انواع سهم طلبی‌ها و سهم خواهی‌ها به شکل نومید کننده‌ای به همان مکان پیشین باز گشت. این بار اما حق فوتبال مسجدسلیمان و مردم فوتبال شناس این شهر خاطره انگیز است که نماینده محبوبشان در لیگ برتر حضوری پایدار و متعالی همراه با فوتبالی مثال زدنی داشته باشد.

باید دانست که در فوتبال نمی‌توان با آزمون و خطا و مجموعه‌ای نامتحد و از لحاظ کیفی و مدیریتی با عیار متوسط ادامه داد. خوزستانی‌ها و به‌ویژه مسجدسلیمانی‌ها از وزارت نفت انتظار داشته و دارند که فارغ از هرگونه دیدگاه‌های غیر علمی و نگاه‌های غیر مدیریتی بهترین‌ها را به کار گرفته و به دور از هرگونه حاشیه پردازی از عناصر و نیروهای زبده شهر و استان خوزستان نهایت بهره را ببرند.

در غیر این صورت تراژدی سقوط برای دومین بار اتفاق خواهد افتاد. مسجدسلیمان هیچ گاه علیه نفت نبوده است. این یک حقیقت اثبات شده است. اما وقتی نفت علیه نفت وارد کارزار مدیریتی و مسایل حاشیه‌ای آن می‌شود، آن گاه تکرار ناکامی و سقوط حتمی خواهد شد.

مردم مسجدسلیمان از نمایندگان شهر و استان‌شان انتظار دارند حال که ورزشگاه شهید بهنام محمدی طعم شیرین دومین صعود را چشیده، آستین همت بالا زده، توسط وزارت نفت این خواست دیرینه مردم را برآورده سازند و حمایت تمام قد داشته باشند تا تیم نفت همانند سایر سندیکاهای متمول وابسته به وزارت خانه‌های دارای فوتبال یکبار دیگر بتواند فوتبال و استعدادهای ناب خود را عرصه کند و بهتر از گذشته انبوه جوانان علاقه مند را به ورزشگاه ها بکشاند.

نفت برای حضوری باشکوه‌تر در لیگ برتر باید از هم اکنون به فکر بازسازی و تقویت همه جانبه باشد تا فوتبال که سهم زیادی در زندگی و مسائل اجتماعی این دیار دوست داشتنی اولین‌ها دارد، خلاقانه‌تر به نمایش خود ادامه دهد و پرچم شیران زاگرس در سطح اول فوتبال ایران برافراشته شود.

شیران زاگرس چشم انتظار

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
1
امیدوارم مسئولین از اتفاق تلخ سه سال پیش و سقوط نفت درس عبرت گرفته باشند و امسال شاهد اون مشکلات نباشیم
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
دمتون گرم گل گفتین.آدمین خبری از اسپانسر نشد؟به خداباساکت نشستن اینا کاری نمیکنن وقت هم که مثله بادمیگزره چندروزدیگه هم لیگ شروع میشه ....ذوب آهن اصفهان وسایپا کرج وپیکان چهارتا طرفدارم ندارن ولی شماشنیدین بگن مشکله اسپانسریامالی دارن؟؟؟؟خدایی مگه خرجه این تیما روکارخونه های دولتی نمیدن؟؟؟؟پس چرابه ماکه میرسن میگن دولت حقه کمک به تیمای حرفه ای رونداره؟؟؟این مملکته خرتوخروبیصحاب فقط اینجوریه .کجای دنیا اینقد بی عدالتی وحقخوری وظلم هست؟؟؟فقط اینومیدونم تواین کشور هرکی زورداره حقشومیگیره وراحته هرکی هم میخواد نجابت به خرج بده وشلوغکاری وپدرسوخته بازی درنیاره کلاش پسه معرکس
سعادت naft Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
با درود اگر ازسهم وحق طیعی نفت و جدا از الودگیها ومضرات .بیماریهای این نعمت خدادادی بگذریم حداقل از سهم فروش وغارت منابع گازو منابع اب پاک زردکوه بختیاری و سیمان و قیمت نابود کردن کوه با شکوه اسماری به این مردم نجیب و همیشه حامی انقلاب اسلامی و شهید پرورکمک کنید من التوفیق
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها