به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

تبریک مدیرعامل حفاری به ملی‌پوشان فوتسال بانوان

تبریک مدیرعامل حفاری به ملی‌پوشان فوتسال بانوان

خوزستان اسپورت- در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، ايرج كريمی مديرعامل باشگاه ملی حفاری ایران این موفقیت بزرگ را تبریک گفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در شرایطی با پیروزی مقابل ژاپن به مقام قهرمانی آسیا رسید که چهار بازیکن از تیم فوتسال حفاری اهواز به اسامی فهیمه زارعی، فرشته خسروی، فاطمه پاپی و طاهره مهدی‌پور در تیم قهرمان عضویت داشتند.

به دنبال کسب این موفقیت، ايرج كريمی مدیرعامل باشگاه ملی حفاری ایران در پیامی کسب قهرمانی فوتسال بانوان آسیا را تبریک گفت. در اين پیام آمده است:

"بار دیگر بانوان ورزشكار کشورمان موفق شدند در میادین بین‌المللی با کسب عنوان ارزشمند قهرمانی و ايستادن بر بام فوتسال آسيا ، پرچم پرافتخار جمهوری اسلامي ايران را به اهتزاز در آورند.

بانوان ایرانی ثابت کردند که در تمام عرصه‌های مختلف همچون ورزش پا به‌پای مردان این مرزوبوم پیش می‌آیند و همواره برای پیشرفت و موفقیت ميهن اسلامي افتخار آفرينند.

ضمن تبریک و قدردانی از تلاشهای بازیکنان، کادر فنی و مسئولان مربوطه ، این موفقیت را به جامعه ورزش و مردم شریف ایران تبریک می گوییم و برای همه بانوان ایرانی در تمام زمينه ها موفقیت و سعادت آرزومندیم."

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها